צרכנות

לשחרר את הטראומות לצמיתות

כולנו אספנו טראומות בחיינו, גם אם אלה נחבאות בתת המודע ואינן בהירות לנו. לטראומות האלו יש מחירים רגשיים קשים שיכולים אפילו להשפיע על הגוף, עם כאבים ומצבים רפואיים לא רצויים.

כיצד נפטרים מהטראומות שלנו לצמיתות? כיצד נימנע מחרדות, לחצים, מחשבות שליליות ומההשפעה השלילית של טראומות מהעבר על חיינו כיום?

דון שאול
צילום: תמיר יהושע

ערכנו למאסטר הישראלי בתחום, דון שאול ביקורת. להלן המסקנות

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"בתת המודע שלנו חבויות טראומות שמשפיעות על התוצאות שלנו בחיים", זה מה שאני שומע כשאני יושב מול אחד המדריכים הבכירים במרכז "קלירינג סנטר" – רשת מרכזים הפעילה בתל אביב ובחיפה.

"אנחנו מדמיינים לעיתים סיטואציות מלחיצות וחיים עם המון מחשבות שליליות. התוצאה הישירה היא פחד וחוסר ביטחון. נכון שהדבר מתחיל בנפש, אך אם לא נטפל בטראומות שלנו, זה יזלוג במהירה לעבר כשלים פיזיים, מחלות וכאבים כרוניים".

ברשת מרכזי "קלירינג סנטר" בהנהגת דון שאול, מכוונים לשפר את איכות חיינו, את התוצאות שנרצה להשיג. החלטנו לערוך לדון שאול ביקורת.

"קלירינג סנטר", שהקים דון שאול הוא מרכז פורץ דרך בתחום. השיטה המעמיקה "LifePower", בה משתמשים במרכזים, מגישה פתרון חכם, יעיל ומהיר למחסומים הפנימיים שמעכבים אותנו.

במרכז מתנהלים קורסים בקצב אישי, ואימונים אישיים. הדגש הוא על שחרור מטראומות, פחדים, חרדות, מחשבות שליליות ולחצים לצמיתות. מאות תלמידים פוקדים את המרכזים ומשתתפים בקורסים ואימונים אישיים מדי שבוע.

צוות המאמנים המיומנים שמחים ואדיבים. גם הם הגיעו כתלמידים במרכז ולאחר שגילו שייעודם הוא גם כן לעזור לאנשים לשפר את חייהם, הם עברו הכשרה ארוכה ומעמיקה בדרכם לעסוק בתחום. מטרת המאמנים במרכז היא לפתח אצל הלקוחות את התקשורת הבינאישית, לבנות ביטחון עצמי, לשחרר משקעים מהתת-מודע ולשפר את הערך העצמי.

דון שאול
צילום: תמיר יהושע

גולת הכותרת של התהליך הוא ה-"קלירינג" שמשחרר טראומות, משקעים וחסמים פנימיים. משקעים אלו מובילים ללחץ, חרדה ופחדים לא הגיוניים. שיטת האימון ב"קלירינג סנטר" מסייעת להיפטר ממשקעי עבר וטראומות לצמיתות באמצעות קורסים ואימונים אישיים.

בעת שערכנו לדון שאול ביקורת, מצאנו שרוב הציבור נחשף אליו דרך הרשתות החברתיות ודרך כנסי אונליין ממוקדים בזום, שהוא מקיים ובהם מעניק פרטים רבים על התהליך ומטרותיו.

מכאן ניתן להמשיך עם סט אימונים אישיים או בקורס. במקום מתקיימים גם קורסי התנסות קצרים כמו "סודות התת-מודע", בכסף קטן יחסית.

כאשר לומדים את תהליך ה"קלירינג", רוכשים כלים שמסייעים להיפרד מטראומות וחסמים. ההדרכה מספקת חוויה אדירה ולאחריה נערך אבחון אישיות מקיף שמייצר תוכנית פעולה אישית.

הלקוחות בוחרים במסלול מותאם אישית. מאותו הרגע מתחיל התהליך לשינוי פנימי ונפתחת בהמשך הזדמנות גם ללמוד אימון בתחום. מצאנו במרכז גם ספרים של שיטת LifePower, שהמרכז מצליח לתווך לנו בצורה ברורה וקלילה.

דון שאול: "אנו שותפים למטרות הכי גבוהות של האדם – לשחרר חסמים, לממש יותר מהפוטנציאל האישי ולשנות מצבים לתמיד כך שלא יחזרו. יש לנו שיטה מדויקת שעובדת, כדי להיפטר מחסמים, טראומות, פחדים, חרדות ומחשבות שליליות. על מנת להיפטר מחרדות לצמיתות חייבים לעקור את העניין מהשורש שנמצא בתת-מודע. כדורים או שיטות גימיק לא יעזור לטווח ארוך. כאבים נפשיים מובילים כמעט תמיד, אם נותנים להם להמשיך, לכאבים פיזיים ומחלות. יש החמצה אדירה כאשר היכולות והמטרות שלנו בחיים שלנו לא מוגשמות. ההצלחה שלנו מתרחקת כי משהו תקוע בתת-מודע. יש דרך לנטרל את המסלול הזה שמכתיב את חיינו מבלי שנשלוט בו. הטראומות שעברנו מילדות נאספות בתת-מודע ומשפיעות עלינו לרעה. מבחר הטכניקות בהן אנו עושים שימוש ב"קלירינג סנטר" כוללת התמודדות עם טראומות ומשקעים מהעבר. כך אנו מרוקנים את הרגשות השליליים ומנקים את המקור לחסמים מהשורש. לעיתים קרובות מתגלה גם שטראומה נבנית על גבי טראומה אחרת ולא מודעת בתת-המודע, אך גם זה מטופל במפגש האימון. האימון מסתיים רק כאשר האדם יכול לעמוד מול הטראומה ולהסתכל עליה בנוחות, בלי שהיא מפעילה בו רגשות שליליים בלתי נשלטים, עד שהוא מרגיש בנוחות מול הטראומה או המשקע, או הרגיש הקלה או הגיע לתובנה חדשה על החיים".

כל מפגש מסתיים בהישג משמעותי ובהתקדמות. כל אדם צועד בתהליך שלו בקצב המותאם לו אישית. קיימות מאות טכניקות בשיטה שמאפשרות כניסה קלה ומשחררת לתוך המסלול.

דון שאול
צילום: ליסה גלינסקי

לדברי המאמנים במרכז, מי שמגיע ל"קלירינג סנטר" הוא אדם שבחר לעשות שינוי מהותי בחייו ומוכן להקדיש לכך זמן ותשומת לב. אל מרכז "קלירינג סנטר" של דון שאול, מגיעים ילדים, בוגרים, חילונים, דתיים ובני כל המגזרים. אנשים עסקים המבינים כי השילוב בין הרוח לחומר הוא בלתי נפרד, ורוצים להיות במצב הכי חד ומצליח שלהם כדי לשפר את העסקים שלהם, פוקדים גם כן את המרכז מדי שבוע.

הצעד הבא מבחינת דון שאול הוא להפגיש כמה שיותר אנשים מהארץ ומהעולם עם השיטה, כדי שיוכלו לממש את הפוטנציאל הטמוע בהם. דון שאול שואף להביא כמה שיותר אנשים למצב של "קליר", כלומר, אדם שניקה את ההשפעות המזיקות של הטראומות בתת-מודע שלו.
לנוחותכם, הצבנו כאן קישור לכנס האונליין הקרוב, עם דון שאול.

https://bit.ly/DonSchaulOnlineWebinar

Back to top button