חדשות הארץמבזקים

"הנהגת ההורים הארצית תילחם בכל ניסיון לכפות מציאות חדשה במערכת החינוך"

הנהגת ההורים הארצית פרסמה לפני זמן קצר (חמישי) הודעה סביב הסערה במערכת החינוך לאחר דבריו של יו"ר מפלגת נעם, אבי מעוז, על שינויים אפשריים במערכת.

בהודעת הנהגת ההורים נאמר כי "מדינת ישראל, הינה מדינה יהודית ודמוקרטית וככזאת, מחויבת לפלורליזם בתכנים פדגוגיים וערכיים במערכת החינוך, המותאמים לקהילות השונות המרכיבות את החברה הישראלית. תפקידן של הנהגת ההורים הארצית ושל הנהגות ההורים היישוביות הוא, בין היתר לוודא שכל קהילה מקבלת חינוך המתאים לאופייה ולדרכה ומבחינתנו, גורמי המקצוע הם אלו שמוסמכים להפעיל שיקול דעת מקצועי ובקבלה ובדחייה של תכנים."

עוד נאמר כי "אין מקום לדעות אנטי ליברליות בחינוך הממלכתי והניסיון לכפות מציאות אחרת – לא יצלח. בסופו של יום אנחנו סומכים ידינו על שיקול דעתם של מנהלות ושל מנהלי בתי הספר, שיחד איתנו מנהלים את הקהילות הבית ספריות והיישוביות, ויחד נעמוד חומה בצורה במניעה של כניסת דעות חשוכות לשערי מוסדות החינוך."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום, נאמר: "הנהגת ההורים הארצית תילחם בכל ניסיון לכפות מציאות חדשה במערכת החינוך אשר תאפשר או תטיף לשלילת זכויותיהם של אחרים, על רקע דת, מגזר או מגדר ותמשיך בפעולות לטובת קיום השוויון לכל תלמיד ותלמידה בישראל."

אילוסטרציה. קרדיט: freepik

Back to top button