צרכנות

דון שאול ביקורת

דון שאול הבעלים של מרכז "קלירינג סנטר" שואף לעזור לאנשים להשתחרר מחסמים פנימיים דרך שחרור חסמים מהתת מודע שלנו – ניקוי של משקעים וחסמים שמוטמעים עמוק עמוק מתחת לתודעה שלנו אך משפיעים עלינו בכל יום בחיים. לדבריו חסמים בחיים נובעים מסדרת טראומות ומשקעים מהעבר שנאספו בתת המודע מבלי שנהיה ערים לכך. "כדי להשתחרר מחסמים פנימיים ולשפר את עצמנו, נצטרך להיפטר מלחץ וחרדה ולשלוח את הטראומות לדרכן לצמיתות".

שמו של דון שאול כמי שעוזר לאלפי ישראלים ברשת מרכזי "קלירינג סנטר" נודע בשנים האחרונות בישראל. התיאוריה שלו מתבססת על העובדה שתת המודע שלנו מנהל אותנו מבלי שנשים לב לכך באופן מודע. לדבריו של דון שאול, ניסיון לא נעים מהעבר שלנו מכתיב תגובות אוטומטיות שליליות למצבים שונים בחיים כמו: פחדים לא הגיוניים, מחשבות שליליות, לחצים וחרדות. דון שאול מספר שזו הסיבה המרכזית לתוצאות לא מספקות בכל תחומי החיים.

צילום: תמיר יהושע

דון שאול מוביל את רשת מרכזי "קלירינג סנטר" בתל אביב ובחיפה במטרה לעזור לאנשים לשחרר לצמיתות מטראומות, חרדה ולחץ, מה שיכול בהמשך ליצור גם כאבים פיזיים ומחלות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דון שאול משתמש בשיטה הבינלאומית המעמיקה "LifePower" ומציע מגוון אימונים אישיים, קורסים קצרים וארוכים והכשרת מאמנים אישיים. בכל אלו ילמדו המשתתפים לשחרר את חסמים והמשקעים מהתת-מודע ולצמיתות. במרכז פעילים מאמנים שהוכשרו במיוחד למשימה וכולם היו משתתפי קורסים בעצמם וממשיכים להתפתח וללמוד במרכזים.

כל מאומן עובר אבחון אישי מדוקדק ומקבל תכנית אישית על פיה הוא מתקדם בקצב שלו ועל פי היעדים שהציב לעצמו. במרכז "קלירינג סנטר" ניתן לפגוש לקוחות מכל המגזרים והגילים. אלו מגיעים עם מטרות שונות לשיפור אישי. כולם מעוניינים לממש את הפוטנציאל שלהם ולשפר תקשורת בינאישית, לחזק את הביטחון העצמי, לשחרר משקעים מהעבר ולהעלות את תחושת הערך העצמי. במרכז משקיעים בשיפור מיומנויות למידה, מלמדים טכניקות לבניית מערכת זוגית מוצלחת ואף מקיימים קורס בניהול לבעלי עסקים.

צילום: ליסה גלינסקי

בתהליך ה"קלירינג" המרכזי עוסקים המשתתפים בשחרור לצמיתות ממשקעים מהתת מודע וממחשבות שליליות המעכבות אותנו. ערכנו לדון שאול ביקורת ונעזרנו בכנס אונליין שבו הוא מגלה כיצד תת המודע משפיע על חיינו מבלי שנהיה מודעים לכך ומהו מקור החסמים שיש לנו. התנסות בתהליך "קלירינג" דווחה כחוויה אדירה שמביאה לתוצאות מופלאות. במרכז ניתן לרכוש ספרות מקצועית על שיטת LifePower .

דון שאול: "עקירת החסמים מתת המודע לתמיד היא קריטית בכל הקשור לאיכות חיינו. לשם כך ננקה את ההשפעות השליליות של טראומות וחוויות כואבות מהעבר, תחת הדרכה אישית מקצועית. כך נוכל לרוקן רגשות שליליים שמשפיעים עלינו כיום ולצאת לדרך חדשה. השאיפה היא להביא את המאומנים אל המצב של "קליר", מצב בו ניקינו את ההשפעות המזיקות של החסמים שבמעמקי התת מודע ובו האדם חופשי לממש את היכולות והפוטנציאל הטמונים בו, מעצם היותו."

צילום: תמיר יהושע

כדי לגלות יותר על קלירינג, ועל איך משחררים לתמיד חסמים מהתת מודע, לחצו על קישור לכנס האונליין הקרוב, עם דון שאול.

https://bit.ly/DonSchaulOnlineWebinar

Back to top button