בריאותמבזקים

חה"כ הגיע למוקד מד"א ונדהם: "מה שראיתי פה זה באמת להבין את ההיקף והעוצמה"

ח"כ עמיחי שיקלי (הליכוד) ביקר הבוקר (חמישי) במוקד הארצי של מגן דוד אדום ולווה על ידי מנכ"ל מד"א, אלי בין ובכירי הארגון. ח"כ שיקלי קיבל סקירה מקיפה על פעילות הארגון, קיים סיור במוקד הלאומי, למד על מצבת כוח האדם של הארגון בדגש על עשרות אלפי המתנדבים והכיר לעומק את הפעילות הענפה אותה מוביל מד"א כארגון ההצלה הלאומי של ישראל. עוד שמע חבר הכנסת על פעילות מד"א בכלל רחבי הארץ והתעניין בפעילות ארגוני ההצלה שפועלים בשיתוף ותחת מגן דוד אדום.

ח"כ שיקלי שמע אודות פעילות שירותי הדם של מד"א ועל כך שארגון ההצלה הלאומי של מדינת ישראל שנדרש לעמוד בכוננות גבוהה ונותן מענה לאתגרים לאומים אינו מתוקצב ע"י המדינה. בנוסף, שמע ח"כ שיקלי אודות פרויקט מד"א בקהילה שמטרתו להקל על העומסים בחדרי המיון בבתי החולים, נחשף לטכנולוגיה מתקדמת שפותחה ע"י מד"א ובשימוש הארגון והכיר את צוות המוקד ואת עובדי ומתנדבי השטח.

ח"כ עמיחי שיקלי: ״את מגן דוד אדום פגשתי כאזרח ובאתי עם חוות דעת מאוד חיובית מלכתחילה, אבל פה הבנתי את ההיקף, העוצמה וגם את הפערים שהם חלקם בלתי נסבלים. אני מאוד מקווה שיעלה בידנו לעשות על מנת לתקן אותם״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ"ל מד"א אלי בין: "אני מודה לח"כ שיקלי על שהגיע לבקר במגן דוד אדום, ארגון ההצלה הלאומי של ישראל במטרה ללמוד ולשמוע על פעילות הארגון בכלל ולהכיר מקרוב את פעילותנו למען החברה בישראל."

עמיחי שיקלי - מוקד מד"א
צילום: דוברות מד"א
עמיחי שיקלי - מוקד מד"א
צילום: דוברות מד"א
עמיחי שיקלי - מוקד מד"א
צילום: דוברות מד"א
עמיחי שיקלי - מוקד מד"א
צילום: דוברות מד"א

Back to top button