צרכנות

מה יתרונות של השכרת רכב קטן?

קרדיט תמונה FREEPIK

בהשכרת רכב, עומדות לפניכם שפע של אפשרויות, שכן יש קטגוריות רבות של דגמים וגדלים. אין צורך למהר ולקחת את הרכב הראשון שאתם מבחינים בו באתר של חברת השכרה הרכב ולא בטוח שכדאי לבחור בהכרח את הרכב הגדול רק בגלל שמדובר במותג שאתם מכירים. כן, זו עשויה להיות שגיאה למהר ולשכור רכב משפחתי גדול, מבלי לבדוק אפשרויות אחרות. שימו לב ליתרונות חשובים שיש בהשכרה של רכב קטן. אל תשכרו לפני שתתעדכנו בהיבטים הבאים.

קל לנהיגה ומושלם להתנהלות עירונית

יכול להיות שתצטרכו את הרכב השכור לפרק זמן קצר יחסית. זאת אומרת שאין טעם לבחור רכב גדול ומשוכלל מדי, מסובך מדי, שיקשה עליכם לנהוג. הרכב הקטן מושלם קודם כל מסיבה זו שהוא קל ונוח לנהיגה. אבל במיוחד הוא נוח להתנהלות בסביבה עירונית ואורבנית צפופה, המאפיינת אזורים רבים בארץ. אם דרוש לכם רכב לנסיעה באזורים פקוקים, בנתיבים צרים, במקומות שבהם דרושה יכולת תמרון גבוהה, השכרת רכב לא גדול מביאה עימה נוחות רבה מאוד. טיפ חשוב: בתחילת הנסיעה ברכב שכור, הקפידו לנסוע לאט ובזהירות יותר מהרגיל. כאשר תרגישו שהרכב מרגיש לכם נכון מתחת לידיים, תוכלו לנהוג יותר בחופשיות ויותר בבטחה.

מחיר משתלם וכדאי במיוחד

מעבר לכך שמאוד נוח לנסוע ולתמרן ברכבים קטנים, ישנו גם היתרון הברור והמובהק של עלויות. השכרה של רכב מיני מוצעת במחירים נוחים במיוחד. זה הרבה יותר נוח מבחינה עלויות, ביחס לכל קטגוריות הרכב האחרות. אם אתם מחפשים עיסקה משתלמת מהבחינה הכלכלית, זהו הפתרון שכדאי לשקול ברצינות. מובן שיש מרכיבים נוספים שמשפיעים על עלות ההשכרה. לדוגמא, נהגים חדשים או צעירים עשויים להתבקש לשלם תוספת מחיר (בגין ביטוח). אבל זה קיים בכל הסוגים של קטגוריות הרכב. בשורה התחתונה, רכב קומפקטי עולה בהתאם בעסקת השכרה. טיפ חשוב: אם אתם צריכים את הרכב לכמה ימים, בררו לגבי דיל השכרה רב יומי או שבוע. חלק מחברות ההשכרה מעניקות הנחות יפות במסגרת השכרה לימים מספר ברצף (כלומר מחיר ליום השכרה יהיה נמוך יותר).

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פחות הוצאות בזכות צריכת דלק נמוכה

בכל העולם מחירי הדלק נמצאים בעלייה, אך בישראל המחירים עוד יותר גבוהים בשל המיסוי הגבוה. מרכיב הדלק בהחלט משמעותי בעלויות ההשכרה. השכרת רכבים שהם גם חסכוניים בצריכת דלק היא החלטה חשובה ואף מתבקשת, לאור יוקר המחייה בישראל. מובן שככל שאתם צריכים לנסוע ברכב השכור, כך מרכיב הוצאות הדלק הופך למשמעותי יותר. רכבים קומפקטיים צורכים פחות דלק לכל קילומטר. אלה רכבים קלי משקל ולכן לא תצטרכו לבקר יותר מדי בתחנות הדלק לאורך הדרך. טיפ חשוב – הקפידו להחזיר את הרכב לחברת ההשכרה עם מיכל דלק מלא (כפי שקיבלתם אותו). אחרת, תצטרכו לשלם עבור דמי תדלוק ועמלת שירות.

קל להחנות, לא צריך להסתבך

יתרון חשוב נוסף שממנו ייהנה כל מי ששוכר רכבים קטנים, זה הנוחות בחניה. מלבד נוחות התמרון בנסיעה עירונית צפופה, קל "להשתחל" עם הרכב הקטן למקומות חניה שרכב גדול יותר לא יוכל להיכנס אליהם. לאור מצוקת החניה שהולכת ומחמירה, זהו שיקול ראוי לציון בכל השכרת רכב.

לסיכום, בהשכרת רכב קטן גלומים יתרונות רבים. זה עשוי פחות להתאים עבור נהגים גדולי גוף ופחות יתאים למי שצריך רכב עם תא מטען רחב מידות (לצורך טיול, למשל). אבל אם צריכים רכב חסכוני, נוח לנהיגה, שקל להחנות וקל לתמרן איתו בכל מקום, זהו פתרון טוב, מתבקש ומשתלם במיוחד.

Back to top button