חדשות הארץ

בן 36 שנותק עמו הקשר במדבר, אותר בעומק השטח וחולץ במסוק

מתנדבי משטרת ישראל מיחידות החילוץ ערד, עין גדי ועציון-יהודה הוקפצו אמש בשעות הערב (ראשון) לנחל משמר ברמת המדבר.

מודעה

בעקבות דיווח על מטייל, כבן 36 תושב שפלת החוף שנותק עמו הקשר בסמוך לשעה 16:30, ונשקפה דאגה לחייו בשל חוסר הכרות עם השטח, והטמפרטורה היורדת במדבר כאשר, הוא ללא ביגוד מתאים.

מתנדבי היחידות החלו סריקות בעומק השטח, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, העלאת רחפנים ושיתוף פעולה עם היחידה האווירית של משטרת ישראל, שהעלתה מתנדב מיחידת החילוץ ערד למסוק, על מנת לסרוק את השטח מהאוויר תוך שימוש בכריזה ובהארת השטח.

בסמוך לשעה 24:00 אותר הנעדר בשלום וחולץ מעומק השטח על ידי מסוק משטרת ישראל.

חילוץ הנעדרים בים המלח: שלושה אותרו על ידי המסוק, 45 מתנדבים פועלים באירוע
אילוסטרציה. צילום: יחל"צ מגילות
מודעה

תגובות הגולשים 0

הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה

האימייל לא יוצג באתר, וישמש רק לעדכון על תגובות המשך.
תגובות עשויות לעבור אישור מערכת לפני פרסום.
טוען תגובות...
האם הכתבה עניינה אתכם?
Back to top button