חדשות הארץמבזקים

שלושה נעצרו בחשד למעורבות בפיגוע הירי בשועפאט, מצוד מתנהל אחר חשוד נוסף

שלושה חשודים נעצרו עד כה בחשד למעורבותם בפיגוע הירי האכזרי שאירע אמש (שבת) במחסום במחנה הפליטים שועפאט בירושלים. לאחר שסמוך לביצוע הפיגוע נעצר חשוד אחד, במהלך הלילה נעצרו שניים נוספים. מצוד מתנהל אחר חשוד נוסף.

כאמור, עד כה נעצרו שלושה חשודים בחשד למעורבות בפיגוע (תושבי בית חנינא, מ.פ שועפאט וענאתא בשנות ה-20 לחייהם), במסגרת החקירה המשותפת המתנהלת ביחידה המרכזית של משטרת מחוז ירושלים ושירות הביטחון הכללי.

במהלך הלילה נכנסו כוחות גדולים של משטרת מחוז ירושלים ומג״ב, בשילוב יחידות משטרתיות מיוחדת, שב״כ וכוחות צה״ל למחנה הפליטים וממשיכים לפעול במצוד אחר המחבל, תוך ביצוע סריקות נרחבות ומגוון רחב של פעולות ופעילות ללכידתו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בזכור, סמל נועה לזר ז"ל, לוחמת מג"ב שפעלה במקום נרצחה בפיגוע. לזר היא בת היישוב בת חפר. ראש המועצה האזורית עמק חפר, גלית שאול הגיבה הבוקר למשמע הבשורה הקשה בדבר מותה של לזר: "בוקר קשה וכואב בעמק חפר. נועה, בת היישוב בת חפר, שהתחנכה בקריית החינוך ע"ש בן גוריון, בחרה לשרת כלוחמת בצבא ולתרום את המיטב למדינה. המועצה כולה משתתפת בצער משפחתה האהובה ומחבקת אותם ביום נורא זה. במועצה וביישוב בת חפר נערכים בשעות אלו על מנת לתמוך במשפחה ובחברים, ולסייע להם ככל הנדרש".

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר בעקבות רצח החיילת: "יחד עם כל עם ישראל, משתתף בצער המשפחה בשעה קשה זו על מותה של החיילת הי"ד בפיגוע במחסום שועפט. אי אפשר לעבור על סדר היום ולשכוח שעוד חיילת נרצחה על ידי בני עוולה ולשתוק. בנחישות ויד קשה יש להילחם בטרור ללא פשרות, בלי פחד ורפיסות".

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button