מבזקיםצבא וביטחון

"לאור הירי והפיגועים פה, החלטתי להאריך את סגירת המעבר עד להודעה חדשה"

שר הביטחון בני גנץ סייר היום (רביעי) על גדר הביטחון בסמוך למעבר ג׳למה, יחד עם מתאם פעולות הממשלה בשטחים אלוף רסאן עליאן ומפקד אוגדת איו״ש תא״ל אבי בלוט. שר הביטחון קיבל סקירה אודות האירוע הלילה בו נהרג רס"ן בר פלח, וכן על המצב הכללי בגזרה. בהמשך, קיים שר הביטחון התייעצות ביטחונית מורחבת בנוגע לצעדים הנדרשים.

מדברי שר הביטחון בסיום הסיור: ״אנחנו אחרי פיגוע קשה, שגבה את חייו של רס"ן בר פלח ז"ל שנהג בגבורה, והסתער על המחבלים בכדי לשמור על אזרחי ישראל. אני מבקש למסור תנחומים למשפחתו. בשבועות האחרונים אנחנו רואים עליה בהיקפי הטרור. אני נמצא במקום שמאפשר פרנסה טובה לפלסטינים תושבי ג'נין והאזור."

"לאור הירי והפיגועים פה, החלטתי להאריך את סגירת המעבר עד להודעה חדשה". העובדה שאחד המחבלים משתייך למנגנונים חמורה, והיא תמרור אזהרה לרשות הפלסטינית שחייבת לעשות בדק בית, ולפעול. הפגיעה ביציבות הביטחונית תפגע קודם כל בתושבים הפלסטינים וברשות עצמה. אנחנו נמשיך לפעול בעצימות גבוהה איפה שיידרש, בכל זמן שיידרש כדי למנוע טרור. ואני חוזר ואומר – במקום שבו הרשות הפלסטינית לא תממש ריבונות – אנחנו נדאג לביטחוננו״. הוסיף שר הביטחון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אלעד מלכה
צילום: ניקול לסקבי, משרד הביטחון
Back to top button