טכנולוגיהמבזקים

איך משפרים תקשורת במכונית שנוסעת בלמעלה מ-300 קמ"ש? תשאלו את זום

אם יש דבר אחד שכולם יודעים על מירוצי פורמולה 1, זה שמהירות וחדשנות הם הליבה להצלחה של כל קבוצה. זו הסיבה שזום נבחרה כשותפה פעילה של קבוצת המירוץ Oracle Red Bull Racing מהקבוצות הבולטות והמובילות במרוצי הפורמולה 1. המטרה: לשפר את התקשורת בין חברי הצוות השונים ולהדק את הקשר הגלובלי של הקבוצה עם מאות אלפי המעריצים שלה ברחבי העולם.

Oracle Red Bull Racing תמנף מספר פתרונות של זום:
● תקשורת צוות בזמן אמת: אנשי Oracle Red Bull Racing – כולל נהגי המירוץ, טכנאים ומכונאים, ישתמשו ב-Zoom Chat כדי לשלוח הודעות מיידיות ומאובטחות לחברי הצוות באשר הם.
● שיתוף פעולה בווידאו: כאשר הצוות צריך לשתף תובנות חשובות יחד, הם יכולים להפוך שיחות צ'אט לפגישות וידאו שיתופיות בלחיצת כפתור.
● חווית האוהדים: מכיוון שהמעריצים של הקבוצה מפוזרים בכל העולם, הרבה מעבר למיקומי המירוצים עצמם, הקבוצה תעשה שימוש ב-Zoom Events כדי לספק למעריצים גישה קלה ונוחה יותר לקבוצה האהובה עליהם, באמצעות אפשרות לנהל דיאלוג וירטואלי עם נהגים, לערות סיורים וירטואליים במוסך ועוד הזדמנויות לבקר מרחוק מאחורי הקלעים של המירוצים.

"הגישה והחשיבה של זום על ׳תקשורת׳ משקפת את היחס שלנו למירוץ על המסלול: הם מהירים, מאובטחים ואמינים בכל מה שהם מספקים״, אמר כריסטיאן הורנר, מנכ״ל קבוצת Oracle Red Bull Racing. ״הרקורד המוכח של זום בחדשנות ישפר את יכולות התקשורת שלנו ויספק לנו פלטפורמה מגובשת שתמשיך לחבר את כל הצוות יחד".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
נשלח במייל מ-Nahum Donitza
צילום: ZOOM-Oracle Red Bull Racing

Back to top button