מבזקיםתאונות עבודה

התאונה המחרידה בטירת הכרמל: מכולה נפלה ולכדה את הפצועים, נקבע מותם של שניים

מכולה נפלה לפני זמן קצר (ראשון) מגובה על על גבי מכולה אחרת שעמדה על הקרקע באתר בנייה ברחוב הפלמ"ח בטירת הכרמל. באירוע היו שישה נפגעים, בהם שני הרוגים, שלושה במצב בינוני ואחד במצב קל. הפצועים פונו על ידי צוותי מד"א לבית החולים רמב"ם בחיפה.

פראמדיק מד"א מוחמד טאבש: "כשהגענו למקום הבחנו במכולה שנפלה מגובה על גבי מכולה אחרת. מתחת למכולה נלכדו 2 גברים כבני 30, הם סבלו מחבלה רב מערכתית קשה, לאחר שהם חולצו נאלצנו לקבוע את מותם. מתוך המכולה שנפלה חולץ גבר כבן 50, בהכרה מלאה עם חבלה רב מערכתית במצב בינוני. בנוסף פונו מהמקום עוד 2 פצועים כבני כ30 במצב בינוני עם חבלות ופצוע במצב קל עם חבלת בראש."

המשטרה פתחה בבדיקת הנסיבות ונציג משרד העבודה זומן למקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ישראל אסל, עו"ד היועץ המשפטי של הפורום למניעת תאונות עבודה: "היום באתר בנייה בטירת הכרמל אירעה תאונת עבודה קשה, שני פועלים נהרגו ושלושה עובדים נפצעו בעת שמטען שהורם באמצעות מנוף נפל וגרם לתאונה קשה. נראה כי תאונה מסוג שכזה לא אמורה היתה להתרחש אילו היו מקפידים על הוראות הבטיחות בעת הרמה עם מנוף ושימוש באביזרי הרמה, למצער היה צריך לוודא שלא יהיה אדם מתחת או מעל המטען שהונף באמצעות המנוף. הפורום למניעת תאונות עבודה קורא ליחידת פלס בלהב 433 לפתוח בחקירה של האירוע, ולפעול בשילוב עם מנהל הבטיחות בעבודה לחקירה מעמיקה של התאונה והבאת האחראים לה לדין פלילי. מתחילת השנה נהרגו 42 עובדים בתאונות עבודה שאירעו בישראל שנה זו מסתמנת להיות שנה קשה ועקובה מדם הפועלים."

צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל
צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל
צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל
צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל
צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל
צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל

Back to top button