מבזקיםמשפטי/פלילי

"אם לא תשתקי אני אהרוג אותך": שוטר מואשם בתקיפת בת זוגו לעיני ילדיהם

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה היום (רביעי) לבית משפט השלום בחיפה כתב אישום נגד שוטר ממרחב חוף של המשטרה. וזאת לאחר שהכה במספר הזדמנויות את בת זוגו ואיים עליה כי יהרוג אותה. המעשים בוצעו לעיני ילדיהם ובתם הקטינה נפגעה אף היא מהנאשם.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד קרן לביא ונחקר על ידי צוות חוף במחלקה לחקירות שוטרים, בני הזוג נשואים כ-13 שנים ולהם שלושה ילדים. במהלך חייהם המשותפים של בני הזוג נהג הנאשם באלימות פיזית ומילולית כלפי המתלוננת, בין היתר, כיוון נשק לראשה ואיים עליה "אם לא תשתקי אני אהרוג אותך", הכה אותה וגרם לה לחבלות ושבר חפצים בביתם. באחד המקרים, על רקע ויכוח בין בני הזוג, הנאשם הכה את המתלוננת בגופה ובפניה, סטר לה וחנק אותה באמצעות כרית וזאת לעיני ילדיהם.

בשלב מסוים בתם הבכורה הכתה את הנאשם בפניו במטרה להזיז אותו מהמתלוננת והנאשם בתגובה הדף אותה בפניה. במקרה אחר, על רקע ויכוח בין בני הזוג, הכה הנאשם את המתלוננת בראשה באמצעות חפץ. המתלוננת נחבלה בראשה וירד לה דם. במקרה נוסף, במהלך ויכוח בין בני הזוג, הדף הנאשם את המתלוננת על קיר בביתם וכתוצאה מכך נחבלה באצבע בכף רגלה. על פי כתב האישום, במספר הזדמנויות צילם הנאשם את ילדיו והורה להם לומר בכזב כי אימם היא שהכתה אותם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של איומים, תקיפת בת זוג בנסיבות מחמירות, איומים, היזק לרכוש בזדון, תקיפה בנסיבות מחמירות של קטין בידי אחראי ובידוי ראיה. המחלקה לחקירות שוטרים מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

אילוסטרציה. צילום: freepik
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח