מבזקיםצבא וביטחון

שר הביטחון גנץ במטה השב"כ: "חמאס אחראית על השטח בעזה. כל הפרה – תביא לגביית מחיר"

שר הביטחון בני גנץ ביקר היום (שלישי) במטה שירות הביטחון הכללי, יחד עם ראש השב"כ רונן בר. שר הביטחון וראש השב"כ קיימו הערכת מצב וכן הוצגה לשר הביטחון פעילות היחידות והאגפים השונים בארגון בהיבטים המבצעיים, במודיעין, בסייבר ובהיבטים הטכנולוגים. עוד דנו בתובנות בעקבות מבצע "עלות השחר".

מדברי שר הביטחון בני גנץ בסיום הביקור: "ראשית אני מבקש להביע צער עמוק על מותו של סמ"ר נתן פיטוסי הלילה. ליבנו עם משפחתו וחבריו. צה"ל יתחקר את האירוע לעומק והלקחים יופקו ויוטמעו".

הוא המשיך: "קיימתי הערכת מצב בשירות הביטחון הכללי ביחד עם ראש השב"כ רונן בר. פגשתי מנהלים ומנהלות שלקחו חלק במבצע, שהציגו לי יכולות יוצאות דופן במודיעין, סייבר וטכנולוגיה. את העליונות הזו של מדינת ישראל מול ארגוני הטרור נמשיך להעצים ביחד – כל גופי הביטחון".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמר גנץ: "סיכמנו את הפעילות המשולבת במבצע 'עלות השחר' שבו הוכיחו היכולות המודיעיניות של שב"כ ואמ"ן – שהן מפתח להצלחה המבצעית הממוקדת תוך הקטנת הפגיעה בבלתי מעורבים. גם כעת, פועלים כוחות צה"ל ביחד עם שב"כ, בין היתר מול חמאס בעזה, במקביל לפעילות לחיזוק הכוחות המתונים שנובעת מתוך הבנה עמוקה של המציאות בשטח".

הוא סיים: "הרקטות שחמאס בונים, והמנהרות שהם חופרים – פוגעות בתושבי עזה ומעכבות את הפיתוח הכלכלי. ניסיונות ההתעצמות של חמאס מסוכלים ומטופלים כל העת כפי שראינו בחשיפת המנהרה אתמול. מדינת ישראל תמשיך לפעול לשמירה על היציבות – ותמשיך לדרוש מחמאס אחריות על השטח. כל הפרה – תביא לגביית מחיר".

צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
צילום: ניקול לסקבי, משרד הביטחון
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח