צרכנות

יאיר בושרי (BDP נדל"ן) – איך לזהות נוכלים כדי למנוע תביעות עתידיות?

יאיר בושרי (BDP נדל"ן) מסביר כי נוכלים בעולם השקעות הנדל"ן יש בשפע אך החוכמה היא לזהות אותם מראש וכך לחסוך כסף ולהמנע משנים של תביעות ובתי משפט!

יאיר בושרי הינו יזם נדל"ן ובעליה של חברת BDP נדל"ן והוא מציין כי הונאת נדל"ן היא בעיה הולכת וגוברת בארצות הברית, בישראל, באירופה ובכל מקום בעולם. לא תמיד קל לזהות את הונאות הנדל"ן, והן יכולות לקרות בדרכים שונות.

הונאות נדל"ן יכולות להתבצע על ידי סוכנים המנצלים את התמימות וחוסר הידע של קונים פוטנציאליים, או על ידי מתווכים המנצלים את עמדתם כדי לבצע עסקאות עם מוכרים שלא מבינים בתחום. רמאים עשויים להיות גם בעלי בתים שמחפשים דרך קלה לצאת מהמשכנתא שלהם ולהרוויח כסף מהר. למשל אם תעשו בדיקה תוכלו לראות שיש עשרות אלפי תביעות על הסכם הפרת רכישה של קונים שהבינו שנעקצו ותבעו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהי הדרך הטובה ביותר למנוע תביעות משפטיות עתידיות? ישנן דרכים רבות שבהן סוכנים, חברות מקצועיות וברוקרים יכולים להשתמש כדי לזהות רמאים פוטנציאליים ולהימנע מתביעות משפטיות.

הצעד הראשון הוא להיות ערניים לכל התנהגות חשודה. היזהרו אחר אנשים שמעורפלים לגבי הכספים שלהם, למשל, או כאלה שמבקשים מקדמה גדולה עם מעט או ללא ניירת. השלב השני הוא לעשות את המחקר שלך. אם אתה מוצא מישהו באינטרנט שנראה טוב מכדי להיות אמיתי, כנראה שכן. כדאי גם תמיד לבקש אסמכתאות ולבדוק אותן לפני שמסכים על משהו עם קונה או מוכר פוטנציאליים. הצעד השלישי הוא לקבל עזרה משפטית אם אתה חושב שמשהו עלול להיות לא בסדר כדי שתוכל

ישנם נוכלים רבים המכוונים לענף הנדל"ן כי שם נמצא הכסף הגדול. כתוצאה מכך, התעשייה מחפשת כל הזמן דרכים לזהות את הרמאים הללו ולמנוע תביעות משפטיות.

לפי דבריו של היזם יאיר בושרי (בי די פי נדל"ן) הצעד הראשון בזיהוי הרמאים הללו הוא להבין את המניעים שלהם ושהם כבר מנוסים עם המון לקוחות, תביעות וטכניקות שהם פיתחו לעצמם ויודעים איך לענות לכל שאלה ומה לעשות בכל מצב. רמאים מונעים בדרך כלל מכסף, כוח או נקמה. ייתכן שהם מנסים להונות אותך כדי שיוכלו לקבל את כספך או שנעשה להם עוול בעבר ורוצים לנקום בך או בחברה שלך. למשל אתם רוצים לקנות דירת נופש בקפריסין והנוכל לוחץ עליכם לשלם עכשיו כי היום נגמר המבצע ונשארו 3 יחידות אחרונות והוא לא נותן לכם שום מידע איפה הנכס, תמונות, לוקיישן, ערבות ולא מפרט יותר מידיי על הצד המשפטי..כאן תדליקו נורה אדומה ותקחו צעד אחורה.

 

ישנם 3 סימני אזהרה רבים של רמאי פוטנציאלי שרוצה לסגור עסקה מהירה:

– הם מבקשים מידע אישי שהם לא צריכים

– הם רוצים להשתמש באמצעי תשלום של צד שלישי ולא בטוח

– הם לוחצים עליך לקבל החלטה במהירות כאן ועכשיו כדי שלא תוכל לבדוק ולחשוב שזה עוקץ

 

באילו צעדים ניתן לנקוט כדי למנוע תביעות עתידיות בתחום המקרקעין

ענף הנדל"ן הוא אחד הענפים הרווחיים ביותר בעולם. עם זאת, הוא גם היה קורבן להונאות והונאות רבות ולכן חשוב לסוכנים להיות מודעים להונאות אלו ולנקוט בצעדים כדי למנוע תביעות עתידיות.

יאיר בושרי מסביר כי חשוב לרוכשים ולמשקיעים תהיה הבנה ברורה של מהי הונאה כדי שיוכלו להימנע מהם מלכתחילה. הם צריכים גם לדעת מה הם יכולים לעשות אם הם לא בטוחים אם הצעה לגיטימית או לא.

הונאות נדל"ן הן בעיה ענקית שעולה לאנשים ומשקיעים מכל העולם מיליארדי דולרים בכל שנה. והמספרים רק עולים.

 

ישנם צעדים רבים שניתן לנקוט כדי למנוע תביעות עתידיות אלו בתחום המקרקעין:

– חינוך הציבור לגבי הונאות נפוצות,

– חינוך מתווכים וסוכנים כיצד לזהות הונאה,

– הפיכתו של סוכן או מתווך לבלתי חוקי להציג את עצמם כמומחה או מומחה,

– דרישה של מתווכים לחשוף כל עמלה שהם מקבלים מסוכן רישום כאשר הם מייצגים קונים, וכן

– דרישה של מתווכים לחשוף כל עמלה שהם מקבלים מסוכן רישום כאשר הם מייצגים מוכרים.

ענף הנדל"ן הוא אחד הענפים הרווחיים ביותר בעולם. זה גם אחד הפגיעים ביותר להונאות והונאות. הסיבה לכך היא שאנשים משקיעים הרבה כסף בתעשייה הזו והם רוצים לוודא שהם יכולים לקבל את כספם בחזרה.

יאיר בושרי (BDP נדל"ן) ממשיך ומוסיף כי על מנת למנוע תביעות עתידיות, ישנם צעדים רבים שניתן לנקוט. יש אנשים המאמינים שחשוב ללמד משקיעים פוטנציאליים כיצד פועלות הונאות וכיצד הם עשויים להיות מסוגלים לזהות אותן לפני שמשקיעים כסף. אנשים אחרים מאמינים שחשוב לאנשי מקצוע בתחום הנדל"ן להיות שקופים יותר מול הלקוחות שלהם ולספק להם את כל המידע הזמין, כדי שיוכלו לקבל החלטות מושכלות.

Back to top button