מבזקיםפוליטי / מדיני

"מדינת ישראל בהובלה של בני גנץ משתפת פעולה עם הרשות הפלסטינית"

בכנס הקול היהודי על הזרוע של הרש"פ שמובילה את ההשתלטות הערבית על יהודה ושומרון, האשים חה"כ לשעבר עמיחי שיקלי, את מדינת ישראל בשיתוף פעולה למעשה עם הרש"פ.

לדבריו, "מדינת ישראל בהובלה של בני גנץ משתפת פעולה עם הרשות הפלסטינית. משרד הבטחון בהובלת בני גנץ מפגין אפס אכפתיות מאתרי המורשת היהודיים שהערבים ביהודה ושומרון שורפים ומשחיתים. אנחנו רואים פעילות אפסית כדי לעצור את זה. הדבר היחיד שמונע השתלטות על השטח זה רועי הצאן היהודים שבתנאים לא תנאים מחזיקים את השטח ובלעדיהם המצב שלנו היה אנוש. אני רואה בכל רועה צאן שווה ערך לגדוד חי"ר".

שיקלי הוסיף כי החברה הערבית ביהודה ושומרון הפכה מאז הסכמי אוסלו תחת הנהגת פילי אש"ף לחברה אלימה ביותר. "האם יש חברה כל כך אלימה וכל כך אנטישמית עלי אדמות כמו החברה שהידסה ובנתה אש"ף מאז הסכמי אוסלו. אנחנו יודעים שהחברה הערבית ביהודה ושומרון יותר אלימה ממה שהיה בעבר".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שיקלי התייחס בדבריו לממצאי התחקיר ואמר כי "כל ההשתלטות הזו היא בעצם אנשי אש"ף". לדבריו, "מה שבעולם מכנים הסכסוך הישראלי פלסטיני – זהו סכסוך אירופלסטיני. אירופה מוצאת את עצמה בת ברית של הכוחות הכי אנטישמיים באזור. האיחוד האירופאי הוא הגורם המממן המרכזי של ההשתלטות על אדמות יו"ש ושל הפעילות המשפטית נגד ההתיישבות ונגד ישראל. האירופאים והפלסטינים שעובדים ביחד יש להם מטרה – המטרה היא מדינה פלסטינית בכל שטחי יהודה ושומרון. כולל בקעת הירדן, כולל מזרח ירושלים כולל הר חברון אריאל וריחן."

לדברי שיקלי, "הפעילות האירופאית מתבצעת בשלושה זרועות, כשהאחת עוסקת בקמפיין כנגד ההתיישבות כמן הקמפיינים השקריים על "אלימות המתנחלים", וכביכול מדיניות האפרטהייד של ישראל. מאמץ נוסף נעשה בתחום המשפטי, דרך בג"ץ ודרך בתי משפט נוספים בעולם. והמאמץ השלישי שהוא המאמץ העיקרי שעליו מדבר התחקיר הוא ההשתלטות בפועל על הקרקעות."

צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ'
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח