מבזקיםצבא וביטחון

תיקון לחוק הנכים מרחיב את הזכאויות לנכי צה"ל: ״מדינת ישראל מתייצבת מאחורי בנותיה ובניה"

שר הביטחון בני גנץ, הציג היום (שני) את התיקון לחוק הנכים שיאפשר את עיגון הזכאויות בדיור וברכב, וכן תקנות נוספות. החוק אף ירחיב את הזכאויות ואת הסכומים הניתנים לנכי צה"ל.

מדברי שר הביטחון בני גנץ: ״התיקון שאנו מביאים נובע קודם כל ממחויבות מוסרית. לא מדובר בהטבות – מדובר בצרכים שעלו במסגרת התהליכים הכוללים שאנו מובילים ברפורמת "נפש אחת". אני שמח ומברך על כך שאנחנו מצליחים, למרות מערכת הבחירות, למרות האתגרים והפערים בין חברי הבית הזה, להתאחד סביב הנושא החשוב הזה. רפורמת "נפש אחת", החלה בממשלה הקודמת, למרות היעדר התקציב. היא ממשיכה ביתר שאת בממשלה הנוכחית עם תקציב משמעותי, ולא פחות חשוב עם שירות וגישה של אגף השיקום שמאפשרים לקדם אותה ביחד עם העובדים המסורים, צה"ל והצוותים השונים."

"הרפורמה לא תסתיים ואנחנו נמשיך בה כל העת. כל עוד אנחנו חיים במצב שבו מיטב הצעירים שלנו עומדים על המשמרת בכדי להגן עלינו – המחויבות שלנו להגן עליהם אם נפגעו – לא תימשך. מערכת הביטחון כולה, צה"ל, וממשלת ישראל ימשיכו בתהליך למען נכי צה"ל, למען ביטחון ישראל, למען החברה הישראלית שנמדדת ברגעים האלו, כשהיא מתייצבת מאחורי בנותיה ובנייה." הוסיף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמר שר הביטחון: "אני מבקש להודות ללוחם אמיץ, עידן קלימן, יו"ר ארגון נכי צה"ל. עידן מתמודד לצערי כעת עם קשיים שנובעים מפציעתו ואני מאחל לו מכאן בשם כולנו רפואה שלמה. לו ולכל נכי צה"ל. תודה לשר האוצר אביגדור ליברמן שהוא שותף מלא לרפורמה, לראש הממשלה ואנשי משרדו ואנשי הייעוץ המשפטי לממשלה שמאפשרים את המשך קידום החקיקה, וכמובן לעובדי משרד הביטחון בכלל, ואגף השיקום בפרט שביחד עם צה"ל ממשיכים לדחוף קדימה.״

צילום: דובר צה"ל

Back to top button