מבזקיםפוליטי / מדיני

בני גנץ, גדעון סער וגדי איזנקוט בהצהרה משותפת – השקת "המחנה הממלכתי"

שר הביטחון בני גנץ, שר המשפטים גדעון סער והרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט ערכו הערב (ראשון) הצהרה משותפת ומסיבת עיתונאים לאור הצטרפותו של איזנקוט למפלגתם והשקת "המחנה הממלכתי".

שר הביטחון ויו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ אמר: "איזנקוט הוא לא רק מפקד עתיר זכויות, הוא אדם עתיר ערכים. עמד במבחנים הקשים ביותר בחברה הישראלית".

עוד הוא הוסיף: "המכנה המשותף בינינו – הוא המחנה הממלכתי. ביחד נפעל להוציא את העגלה הפוליטית מהבוץ, ולא פחות חשוב מכך ננווט אותה להשגת היעדים הלאומיים שלנו. הממלכתיות היא היכולת לאחד קבוצות ושבטים, היא הדרך היחידה להימנע מבחירות שישיות, ולהרכיב ממשלה רחבה ויציבה עם תמיכה ציבורית רחבה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אלעד מלכה

רא"ל במיל' גדי איזנקוט אמר: "גנץ, שזכיתי לשרת לצידו ותחת פיקודו תקופה ארוכה, הוא האדם המתאים ביותר להוביל את המחנה הממלכתי והרעיונות שהוא מבטא".

הוא המשיך: "מדינת ישראל נקלעה למשבר פוליטי ולחוסר יציבות שנמשך לאורך שנים, פוער קרע עמוק בלב החברה, לכן גמלה בליבי ההחלטה שלא לשבת מהצד אלא לעשות מעשה ולהצטרף למסגרת פוליטית ממלכתית, שתהווה בסיס לממשלה רחבה ויציבה לאורך זמן".

עוד הוסיף: "אני מאמין במנהיגות ממלכתית, צנועה ועניינית ששמה אתכם אזרחי ישראל בראש סדר העדיפויות. בראייתי עלינו לחתור להקמת ממשלה שתשלב את שלל הכוחות הממלכתיים הפועלים בישראל, שתחזיר את היציבות השלטונית ושתקדם את השיח המכבד והאינטרסים הלאומיים. אנו ניצבים בפני אתגרים מהותיים ואין לנו הזכות שלא להקים ממשלה מתפקדת למען אזרחי ישראל".

צילום: אלעד מלכה

סגן ראש הממשלה ושר המשפטים גדעון סער אמר: "התנועה הזאת, שעושה היום את הצעד הראשון, אינה מהלך טכני. זהו מהלך עמוק שמטרתו – ביסוס כוח פוליטי שורשי של כלל-ישראל. התנועה הזאת יכולה להיות ותהיה בית לכל מי שנאמן לערכים המקוריים של התנועה הציונית על גווניה – הציונות הרביזיוניסטית, תנועת העבודה והציונות הדתית. היום זה אפשרי. והיא תהיה גם בית לכל אזרחי ישראל ללא הבדל דת או עדה. הבית הזה יהיה בית דמוקרטי ויחתור לאחדות בעם".

עוד אמר: "אני מאמין שבכוחה של ההתלכדות הזאת לייצר כוח פוליטי משמעותי, ממלכתי, פטריוטי, מודרך בפעולתו על ידי האינטרס הלאומי, שיביא למערכת הפוליטית שלנו יציבות. עבודה קשה לפנינו."

צילום: אלעד מלכה
צילום: אלעד מלכה
צילום: אלעד מלכה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח