מבזקיםמשפטי/פלילי

"ירה לעבר אחד המתלוננים ושיסף את גרונו של כלבו": שלושה ערבים מואשמים בתקיפה חמורה

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד ואיל מוחתאסב (47), אמיר מוחתאסב (22) ותאמר מוחתאסב (18.5), תושבי ירושלים, וזאת לאחר שהיו מעורבים בתקיפה חמורה של המתלוננים וכלבם לפני כשלושה חודשים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שירה נתן, על רקע ויכוח בקבוצת "ווטסאפ", הגיעו הנאשמים ונוספים לגן ציבורי בו שהו באותו הזמן המתלוננים וכלבו של אחד מהם. הנאשמים והנוספים הכו את המתלוננים תוך שימוש בכלי תקיפה שונים, אחד הנאשמים אף ירה לעבר אחד המתלוננים ושיסף את גרונו של כלבו. בהמשך לכך איימו הנאשמים על המתלוננים וקרובי משפחתם שלא יתלוננו למשטרה. כתוצאה ממעשיהם, נגרם לאחד המתלוננים שבר ברגלו ופצעי דקירה בראשו והוא נזקק לניתוחים. למתלונן הנוסף נגרמה חבלה בידו, ולכלב נגרמו חתכים והוא נזקק לניתוח.

כתב האישום מייחס לנאשמים (כל אחד על פי חלקו) ביצוע עבירות של חבלה חמורה בכוונה מחמירה בצוותא, פציעה בנסיבות מחמירות בצוותא, החזקת סכין, איומים, הדחה בחקירה, נשיאת נשק, ירי מנשק חם והיזק לבעל חיים. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
כתב אישום מוחתאסב
אילוסטרציה. קרדיט: pixabay
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח