חדשות הארץמבזקים

בן גביר על הפיגוע האכזרי בירושלים: "לתת יד חופשית לשוטרים ולחיילים"

חבר הכנסת איתמר בן גביר, הגיב לפני זמן קצר (ראשון) לפיגוע האכזרי שאירע הלילה בעיר העתיקה בירושלים, בן נפצעו 7 בני אדם מירי חסר אבחנה של מחבל חמוש שהגיע לאזור במטרה לרצוח יהודים. המחבל זיהה את המתפללים שיצאו מהכותל ומקבר דוד ופתח לעברם בירי.

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, בתגובה לפיגוע בעיר העתיקה בירושלים: "חייבים להתעורר. אם לא ניאבק בנחישות מול הטרור ונכתוש את המחבלים, הטרור רק יגבר ואת המחיר נשלם בדם. למחבלים מגיע עונש מוות, כי למחבלים אין זכות לחיות בבית כלא. הגיע הזמן גם לתת יד חופשית לשוטרים ולחיילים, לחלק רישיונות לנשק לכל נהג אוטובוס, חיילים משוחררים ותלמידי ישיבה. בהזדמנות זאת שולח רפואה שלמה ומתפלל לשלומם של הפצועים בפיגוע הנורא".

תגובת רב הכותל המערבי, הרה"ג שמואל רבינוביץ שליט"א, על הפיגוע הלילה: "זעזוע עמוק וכאב על הפיגוע במתפללים תמימים שיצאו מהכותל המערבי ומקבר דוד המלך. אני קורא למנהיגי הדתות האחרות לגנות בצורה נחרצת את הפיגוע. בכותל המערבי יקדישו היום את התפילות לרפואת הפצועים מהפיגוע אמש."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיף הרב ואמר: "אין לי ספק שמשטרת ישראל וכוחות הביטחון ישימו ידם על המפגע והמסיתים ויחזקו את מעטפת השמירה באזור העיר העתיקה."

ארגון "בידינו- למען הר הבית" בתגובה לפיגוע בעיר העתיקה בירושלים כי: "אנו מתפללים לרפואת הפצועים. לצערנו, כאשר ממשלות ישראל השונות מפקירות את ריבונות ישראל בהר הבית, ארגוני הטרור מזהים את חולשה זו ופועלים בירושלים כבשלהם. הגיע הזמן שגורמי האכיפה יצאו במבצע רחב היקף ויאספו את כלל הנשקים הבלתי חוקיים שיש במגזר הערבי, כולל במזרח ירושלים והר הבית. אסור שיהודים שבאים להתפלל בהר הבית ובכותל יהיו כברווזים במטווח".

ארכיון. צילום: מנהלת הר הבית
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח