מבזקיםצבא וביטחון

הרמטכ"ל העניק אות הצטיינות למפקד היחידות המיוחדות של ארגון זק"א

אות ההצטיינות הגבוה ביותר בצה"ל הוענק השבוע בטקס בהשתתפות המטה הכללי לרס"ן במיל חיים אוטמזגין, מפקד היחידות המיוחדות של ארגון זק"א.

האות היוקרתי מוענק אחת לשנה על ידי הרמטכ"ל למספר מצומצם של קצינים ונגדים בעלי מאפיינים ייחודיים המהווים את הקריטריונים לקבלת האות.

בין דברי ההסבר שכתבו מפקדיו בנימוקי ההמלצה על הצטיינותו של אוטמזגין נכתב כי: "חיים מהווה מקור מידע אמין מהיר ומדויק להתרחשויות אירועי אסון בארץ ובעולם, איש מקצוע ייחודו בתחום עיסוקו ותפקידו הצבאי, מהווה עבור אלפי אנשים כתובת מקצועית ואנושית ולא אחת הביא פתרונות לבעיות שאיש לא הצליח לפתור. קצין מנוסה שהיה שותף במשלחות חילוץ וסיוע בעולם ומאות אירועים בארץ אדם רגיש ואוהב אדם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במכתב אישי שהעניק מפקד פיקוד העורף האלוף רפי מילוא נכתב: "קצין מקצועי ויוזם עם ניסיון רב שתורם לכשירות ומוכנות היחצ"א לחירום".

רס"ן במיל' חיים אוטמזגין, מפקד היחידות המיוחדות בזק"א, נשא דברים: "אין ספק שהקמת מערך מתנדבי זק"א ככוח חביר מקצועי אמין וזמין במסגרת השת"פ עם פיקוד העורף מהווה חלק משמעותי בקבלת אות מצטיין הרמטכ"ל, מבחינתי האות מהווה הערכה מהדרג הצבאי הבכיר ביותר לתרומתם של מתנדבי זק"א במוכנות ובפעולות בשטח בזמני חירום. תהילת המצטיין חולפת אך המחויבות היא מתמשכת, אמשיך לפעול ככל יכולתי ולתרום מניסיוני יחד עם מפקדי ומתנדבי זק"א למוכנות העם בישראל לשעת חירום".

צילום: דוברות זק"א
צילום: דוברות זק"א
צילום: דוברות זק"א
Back to top button