מבזקיםפוליטי / מדיני

איילת שקד לא תתמוך במינוי מני מזוז ליו"ר הוועדה למינוי בכירים

שרת הפנים איילת שקד הגיבה היום (שבת) למינוי המשפטן מני מזוז ליו"ר הועדה למינוי בכירים. תנועת רגבים וחבר הכנסת אבי מעוז מהציונות הדתית הגיבו גם הם על מינוי מזוז ועל דברי שקד.

מני מזוז, לשעבר היועץ המשפטי לממשלה ושופט בבית המשפט העליון, מיועד לתפקיד יושב ראש הוועדה המייעצת למינוי בכירים בשירות המדינה. מחר (ראשון) הממשלה צפויה להצביע על מינויו. האופוזיציה התנגדה למינוי שכזה, ולטענתם אין זה ראוי שממשלת מעבר תעשה מינוי שכזה לתפקיד שאורכו שמונה שנים.

תנועת רגבים אמרה על מינוי זה: "מני מזוז הוכיח שוב ושוב בשורה של תיקים שהגיעו לפתחו כשופט בבית המשפט העליון כי הוא אינו מתבייש להביע את עמדותיו הפוליטיות הקיצוניות בכל הזדמנות ולא מקיים הפרדה בין מקצועיות לעמדותיו האישיות. מינוי כעת הוא מעשה פסול ולא ראוי. חברי הכנסת בנט, שקד והנדל – עליכם לפעול מיידית למנוע את המחטף אחרת הנזקים של הממשלה הרעה הזו, תמשיך לפגוע במדינת ישראל עוד שנים רבות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השרה איילת שקד הודיעה כבר הערב בריאיון לתוכנית "הכול פוליטי" בכאן 11, שהיא מתנגדת למינוי שכזה והיא לא תתמוך בו, אך גם אמרה שלא תבקש מנפתלי בנט להטיל וטו על המינוי.

יו"ר מפלגת נעם, חבר הכנסת אבי מעוז אמר בתגובה לדברי שקד: "למי שעדיין לא הבין באיזה מחנה איילת שקד נמצאת, קיבל הסבר יוצא דופן עם החלטתה לא להתנגד למינוי מזוז. מדובר באשת שמאל המגינה על מערכת המשפט בכל כוחה. הצבעת למפלגת שקד-הנדל – הצבעת למפלגת שמאל".

ארכיון. צילום: מארק ניימן, לע"מ
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח