מבזקיםתאונות דרכים

לירון ברמי משדרות נדרסה למוות בפתח תקווה, "נלקחה מאיתנו ע"י נהג רוצח!"

הלילה (שבת) אירעה תאונת דרכים קטלנית בפתח תקווה. לירון ברמי כבת 14 נמצאה מוטלת על הכביש כשהיא פצועה, בכביש 40 פינת רחוב יעקב חזן בעיר.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים בילינסון עם חבלה רב מערכתית, במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה. שם נקבע מותה כעבור זמן קצר.

פאראמדיק מד"א תומר פיין סיפר: "ראינו במרכז הכביש צעירה מחוסרת הכרה. היא סבלה מחבלה רב מערכתית, הענקנו לה טיפול רפואי כשהיא ללא נשימה וללא דופק וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות גם תוך פינוי לבית החולים כשמצבה אנוש."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בוחני התנועה של מרחב שרון הגיעו לזירה ואספו ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה.

מהמשטרה נמסר כי סיבת התאונה היא אי ציות לרמזור אדום והנושא עדיין בחקירה. נהג הרכב הפוגע, תושב העיר כבן 40 עוכב לחקירה ביחידת בוחני התנועה של מרחב שרון ובסיומה שוחרר בתנאים מגבילים.

לירון ז"ל שבה עם אמה לעיר שדרות לפני כשלושה שבועות. היא הגיעה להתארח בשבת אצל חברה בפתח תקווה. היא הלכה ביחד עם חברתה להיפגש עם מספר חברות אחרות כשנפגעה מהרכב ונפצעה אנושות. בבית החולים כאמור קבעו את מותה.

דודתה סימונה אלזייד-ברמי סיפרה כי "לירון הייתה אמורה להתחיל את הלימודים בכיתה ט' בבית ספר חדש בשדרות והגיעה לפתח תקווה על מנת להיפרד מחברותיה לפני סיום החופש הגדול. אבא של החברה שלה התקשר לעדכן את אחותי שקרתה תאונה ועליה להגיע לבית החולים. החברה שהייתה איתה בשעת התאונה בהלם מוחלט".

בעמוד הפייסבוק שלה כתבה: "לא מאמינה שאני בסרט הזה שוב. לא מאמינה שזה קורה שוב. נגמרה בי האמונה 💔🖤 ברוך דיין האמת אחיינית שלי לירון ברמי בת אושרית אחותי הקטנה נלקחה מאיתנו ע״י נהג רוצח ! .. איך אני קמה מזה??! ההלוויה תתקיים בעיר שדרות , מועד ההלוויה יפורסם בהקדם ."

לירון ברמי. צילום: באדיבות המשפחה
לירון ברמי. צילום: באדיבות המשפחה
הרכב הפוגע. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button