מבזקיםפוליטי / מדיני

שר הבינוי והשיכון זאב אלקין: "אני רואה חשיבות רבה בקידום המגזר הכפרי"

שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין, וסגן שר הביטחון אלון שוסטר, ממפלגת כחול לבן התקווה החדשה, נפגשו היום (רביעי) עם יו״ר התאחדות חקלאי ישראל ומזכ״ל תנועת המושבים עמית יפרח, מזכ״ל תנועת האיחוד החקלאי דודו קוכמן, מנכ״ל מרכז השלטון האזורי איציק אשכנזי ומנכ״ל התאחדות האיכרים בישראל ישי פולק.

בפגישה עלו מספר נושאים הנוגעים ובוערים לראשי המרחב הכפרי בישראל. במהלך הפגישה שהתנהלה ברוח טובה סוכם להמשיך ולעבוד יחד בהידברות ולדון לעומק בנושאים שעלו בפגישה. כמו כן, השר אלקין אישר כי במועצת מקרקעי ישראל לדיונים בנושאים שהם בעלי משמעות למגזר הכפרי יזומן באופן קבוע נציג מהמרחב הכפרי על מנת שיוכל להשמיע את עמדתו בתחומים הרלוונטיים למרחב הכפרי.

שר הבינוי והשיכון זאב אלקין אמר: "אני רואה חשיבות רבה בקידום המגזר הכפרי, החקלאות וההתיישבות ובעיניי זו מטרה לאומית. הפגישה שקיימנו עם בכירים מהמרחב הכפרי היום חזקה את עמדתי שהוא חייב להיות חלק חשוב מהפתרון להגדלת היצע הדיור בישראל. שמחתי לשמוע היענות ורצון לקחת חלק במציאת פתרונות למצוקת הדיור ואין לי ספק שבהידברות ורצון טוב נוכל למצוא פתרונות שיהיו מקובלים על כולם. צריך להשקיע מאמץ מיוחד במספר תחומים כדי לפתור חסמים קיימים ולשפר את רמת השירות ברשות מקרקעי ישראל לנושאים הקשורים למרחב הכפרי".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סגן שר הביטחון אלון שוסטר אמר: "שמח על המפגש החשוב שקיימנו היום למען חיזוק המרחב הכפרי הישראלי. השותפות עם השר אלקין מאפשרת לנו לייצר שיח שלא היה ניתן לקדם בעבר. יש לראות את הצמיחה הדמוגרפית במרחב הכפרי כחלק מפתרון מצוקת הדיור בישראל. הבינוי בערים הוא חיוני וראוי שיתבצע תוך כדי הידברות".

צילום: סיון שחור, ענבה, לע"מ

Back to top button