חדשות הארץמבזקים

ראש עיריית הרצליה ביקר את מנהל החניון שהותקף בעירו: "מה קרה לחברה שלנו?"

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, ביקר הבוקר (רביעי) את מנהל החניון בעיר שהותקף ונפצע קשה.

ב-31 ביולי היה אירוע תקיפה חמור של מנהל חניון "לב העיר" בהרצליה. המנהל הותקף בשעות הצהרים, על ידי שני אנשים בחניון – רק בשל העובדה שהעיר להם על חניה לא תקינה. העובד פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים עם פגיעת ראש, ובהכרה מעורפלת. במשך ימים ארוכים הוגדר מצבו כקשה מאוד ורק הבוקר התאפשר לראש עיריית הרצליה משה פדלון לבקרו בבית החולים במרכז הרפואי רבין (בילינסון והשרון) בפתח תקווה.

בעקבות הביקור אמר משה פדלון את הדברים הבאים: "ביום עבודה אחד שהיה אמור להיות שגרתי, מבלי שאף יצפה את הבאות העובד הנאמן העיר לשני תושבים על חנייה לא תקנית ומצא את עצמו פגוע וחבול על רצפת החניון במקום העבודה ללא הכרה. הוא נזקק במיידי לטיפול חירום ופונה לבית החולים כאשר מצבו הרפואי היינו קריטי. ליבי יחד עם לבבות התושבים, אנו נושאים תפילה כנה לבריאותו ולרפואה שלמה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש העיר המשיך: "מה קרה לחברה שלנו? לאן נעלמו הערכים וכבוד האדם? איך יתכן שאיש יקר אשר מבצע את תפקידו נקלע לסיטואציה הזויה שאינה מקובלת בשום חברה תקינה? מעשים כאלה יש להוקיע! כולנו היינו דרוכים ועקבנו אחר כל פיסת מידע בדבר מצבו הבריאותי. היום, לאחר שיפור קל, נסעתי, יחד עם שני מנהלים בכירים, לבית החולים לדרוש בשלומו מקרוב ולנסות לסייע לו ולמשפחתו ככל הניתן".

עוד אמר פדלון: "סבלו של העובד פורט על מיתרי הלב של כולנו. הלב והשכל לא נותנים מנוחה לפשר המראות ולא ניתן להישאר אדיש. נחמה אחת מסייעת. הידיעה שהעובד היקר, מעת אשפוזו נמצא בידיים טובות, של צוות רפואי מובחר, המעניק לו טיפול מקצועי ומסור ללא לאות. אנו נמשיך ונעקוב אחר כל התפתחות בדבר מצבו הבריאותי ונתפלל לרפואה שלמה במהרה".

צילום: חדשות מבזק לייב

מנהל חניון "לב העיר" בהרצליה העיר לשני אנשים על חניה לא תקינה – והותקף

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח