מבזקיםצבא וביטחון

מפקד חדש לבסיס חיל האוויר 'רמון'

אלוף-משנה ג' נכנס היום (שלישי) לתפקיד מפקד בסיס חיל האוויר 'רמון' (כנף 25) במקומו של אלוף-משנה י', אשר שירת בתפקיד בשנתיים האחרונות. אלוף-משנה י' ייצא לשנת לימודים במכללה לביטחון לאומי.

טקס חילופי המפקדים נערך הערב, בבסיס 'רמון', בראשות מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר, ובהשתתפות מפקדים, חיילים, משפחות ומוזמנים נוספים.

מדברי מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר: "הטקס נערך לאחר סיומו של מבצע ׳עלות השחר׳, בו הוכיח החיל את יכולותיו, את חשיבותו ובעיקר את האיכות הנדירה של אנשיו. במבצע השתתפה גם כנף 25 והייתה חדה, רלוונטית, יוזמת ומקצועית. הראיתם מהי תוצאה סופית וכיצד פועלים בדיוק, שותפות, צניעות ודרך ארץ. כאן הופכים חזון למציאות, כאן מתלכדים נופי בראשית עם ביטחון המדינה. י׳, בשנתיים האחרונות פיקדת על הפנינה היקרה הזו. אני רוצה להודות לך על תקופה מוצלחת ביותר. היה גאה היום בכל עשייתך, הרבה והעמוקה, אשר תשפיע עוד שנים רבות על הכנף ועל החיל כולו. ג', אתה אדם ומפקד מהמעלה הראשונה. הניסיון העשיר שלך בפיקוד על טייסות ובשירות במטה המבצעי כראש מחלקת ההתקפה, יהיה לך לעזר רב. מאחל לך בהצלחה בדרך החדשה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מדברי מפקד בסיס חיל האוויר 'רמון' היוצא, אלוף-משנה י': "לבסיס רמון יש רוח נדירה, טייסות הטיסה הנמצאות בחזית העשייה המבצעית, מתפעלות כלי טיס מתקדמים, וישנם מעט אתגרים שפתרונם לא נמצא כאן, בבסיס הזה. מרגע כניסתך בשערי הבסיס אתה נסחף לקצב עשייה גבוה מאוד, אתה חייב לתת את כל כולך. זה עתה הסתיים מבצע ׳עלות השחר׳, התמלאתי גאווה כמפקד לראות את אנשי הכנף פועלים מסביב לשעון בסנכרון מושלם, מאוחדים וחותרים למגע, הייתה זו הזדמנות מצוינת עבורי לראות אתכם כמפקד ולדעת שיש על מי לסמוך".

הוא גם פנה אל המפקד הנכנס: "ג', אתה מכיר היטב את בסיס רמון, כל אנשי הכנף מאחוריך, ערוכים ומוכנים לפקודתך, אני בטוח שתכבשו פסגות חדשות ביחד, שתף בחלומות שלך – והישען לאחור. בהצלחה".

מדברי מפקד בסיס חיל האוויר 'רמון' הנכנס, אלוף-משנה ג': "בחזון הכנף נכתב: בסיס מוביל, יוזם והתקפי, כוח מחץ אווירי, הפועל לביצוע משימה משותפת, מקור לגאווה ותחושת שייכות לאנשיו, נוף ישראלי רב-גוני. 'בנגב ייבחן העם בישראל', ובכן, בסוף השבוע האחרון שוב עמדנו למבחן. סבב לחימה קצר שהוא תזכורת למורכבות ולשבריריות החיים במדינת ישראל. גם הפעם, הכנף עמדה היטב במבחן".

עוד הוא הוסיף: "בשבועות האחרונים זכיתי ללמוד את הכנף מקרוב. שמחתי לראות פרצופים מוכרים ולפגוש אנשים חדשים. יחד, כולנו, נוכל לכל אתגר, נמשיך לממש את חזון הכנף ולהוות 'עוצמה בלב הנגב'. י', בתקופת פיקודך בשנתיים האחרונות, הובלת את הכנף למימוש חזונו ואף מעבר לו. רתמת את אנשי הכנף אליך ויחד פרצתם גבולות, בכל התחומים. תודה רבה על תרומתך ובהצלחה בהמשך הדרך".

קרדיט: דובר צה"ל
קרדיט: דובר צה"ל

Back to top button