מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: שדד תכשיטים ורכוש בשווי של כ-120,000 ש"ח מאישה בחניון בצפון ת"א

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה לאחרונה לבית משפט המחוזי בעיר כתב אישום כנגד רבאח זבידה (42) מלוד, זאת לאחר ששדד אישה בחניון בצפון ת"א וגנב ממנה תכשיטים ורכוש בשווי של כ-120,000 אלף ש"ח.

מכתב האישום שהוגש על ידי עורך הדין אלעד ברק, עולה כי במהלך יולי הגיע הנאשם לחניון תת קרקעי בצפון בת"א. משיצאה המתלוננת מרכבה נצמד אליה הנאשם ואמר: "שקט אל תצעקי אם את לא רוצה שאני אחתוך אותך בפנים". בהמשך לכך, משך מידה של המתלוננת צמיד יהלומים וכן הורה לה למסור לו את שאר התכשיטים שהיו ברשותה תוך שהוא מאיים עליה באומרו "אני אחתוך לך את היד". משלא נענתה להנחיותיו, משך בכוח את הטבעות והעגילים שענדה תוך שהוא מכאיב לה.

בניסיון להגן על עצמה ולמנוע את הגניבה, המתלוננת נשכבה על הרצפה, אז הנאשם דרך עליה בחוזקה וחיפש עליה תכשיטים נוספים תוך שהוא מאיים עליה בתנועות ידיו שיחתוך אותה. במהלך אירוע השוד נטל הנאשם מהמתלוננת זוג עגילים, 2 טבעות וצמיד יהלומים בשווי כולל של כ-73,000 ש"ח, תיק של "שאנל" בשווי כ-50,000 ₪, מפתחות של רכב מסוג BMW ושני כרטיסי אשראי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במקביל לכתב האישום, המייחס לנאשם עבירה של שוד, הגיש עו"ד ברק בקשה למעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, במסגרתה טען כך: "קיים חשש כי המשיב יפגע בביטחון הציבור וזאת נוכח מעשה השוד אשר נעשה באור יום, בחניון מגורים ותוך הפעלת כוח נגד המתלוננת".

כתב אישום זבידה (1)
אילוסטרציה. Image by Pexels from Pixabay
Back to top button