מבזקיםצבא וביטחון

הכלב "זילי" של יחידת הימ"מ נהרג בפעילות הכוחות בשכם: "לוחם אמיתי ההולך על ארבע"

המפכ"ל, רב ניצב יעקב שבתאי, שוחח לפני זמן קצר (שלישי) עם מפקד הימ"מ, תת ניצב ח' על הפעילות בשכם ושיבח אותו ואת לוחמיו על גבורתם ונחישותם במלחמה בטרור.

התייחסות המפכ"ל לפעילות הימ"מ וחיסולו של המחבל נאבולסי ומחבל נוסף הבוקר בשכם: "בשעות הבוקר המוקדמות יצאו שוב לוחמי הימ"מ של משמר הגבול יחד עם אנשי שירות הביטחון הכללי ולוחמי צה"ל בכדי לסכל טרור ולעצור מחבלים ומבוקשים בשטחי איו"ש. המטרה שלנו היא להביא למעצר של המבוקשים אך לא נהסס, כמו שלא היססנו היום, לבצע ירי ולהפעיל אמצעי לחימה מגוונים בכדי לסכל ולפעול מול כל איום וסיכון של אנשינו. מי שיתנגד ויסכן את חיי השוטרים והלוחמים יתקל בתגובה נחושה ועוצמתית של כוחות משטרת ישראל."

בנוסף, ספד המפכ"ל לכלב הימ"מ שנהרג בפעילות: "לצערי בפעילות בשכם נהרג הבוקר כלב הימ"מ "זילי" בן התשע, לוחם אמיתי ההולך על ארבע. בשנת 2019 נשלח "זילי" למבנה רב קומות ברמאללה, שם איתר והשתלט על המחבל שרצח את אורי אנסבכר ז"ל עד להגעת לוחמי הימ"מ שעצרו אותו. "זילי" היה שותף למאות פעילויות של הימ"מ בשנים האחרונות, והבוקר ככל הנראה הציל בפעילותו את חייהם של הלוחמים. אנו נמשיך במאבקנו הבלתי מתפשר בטרור ואף נגביר את פעילותנו בשטח ככל שנזהה איום על אזרחי ישראל או כוחות הביטחון."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button