מבזקיםפוליטי / מדיני

"השב"כ הוכיח שוב את העליונות המודיעינית שלו מול ארגוני הטרור"

ראש הממשלה, יאיר לפיד, התייחס לפני זמן קצר (שלישי) לפעילות כוחות הביטחון, שב"כ, צה"ל וימ"מ, הבוקר בשכם, בה חיסלו את המחבל איברהים אל-נבולסי.

בפתח דבריו שיבר ראש הממשלה לפיד את כוחות הביטחון: "חיסולו של המחבל איברהים אל-נבולסי הוא עוד צעד במאבק הבלתי מתפשר שלנו נגד הטרור. מברך על פעולה משולבת של ארגוני הביטחון, שב"כ, צה"ל והימ"מ של משטרת ישראל, שהביאו לפעולה ממוקדת בהצלחה רבה ובלי נפגעים. אני שולח את הערכתי לכוחות בשטח שמקדישים את חייהם לטובת ביטחון אזרחי ישראל."

בנוסף, התייחס לפיד לפעולות שירות הביטחון הכללי: "השב"כ הוכיח שוב את העליונות המודיעינית שלו מול ארגוני הטרור. אני מבקש להודות לאנשי ונשות השב"כ אשר לקחו חלק במבצע – על התעוזה, היצירתיות והנחישות להגיע ולפגוע במחבלים במקומות שהם טעו לחשוב שיהיו מקלט עבורם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום, אמר: "שוחחתי כעת עם מפקד הימ"מ, תת ניצב ח', ראש אגף מבצעים בשב"כ נ' ועם מפקד פיקוד המרכז, אלוף יהודה פוקס והבעתי בפניהם את הערכתי להם ולאנשיהם בשטח. יש לנו על מי לסמוך, יש לנו את האנשים הכי טובים והם ראויים לכל הערכה. שמרו על עצמכם, שובו הביתה בשלום למשפחות שלכם. במהלך הפעולה נפגע ומת הכלב זילי מיחידת הכלבנים של הימ"מ. זילי היה חלק מהיחידה, אהוב ומקצוען. הוא יחסר ליחידה, יחסר לכלבנים וללוחמים שהוא ליווה שוב ושוב בפעילות מבצעית".

צילום: קובי אלקוצר, לע"מ

Back to top button