בריאותמבזקים

לאחר שנים של המתנה – אושרה תוכנית להקמת בית חולים שיקומי בכרמיאל

היום (שני) התקיימה שיחת עבודה בין חברת הכנסת טטיאנה מזרסקי מיש עתיד ובין אורי גולדשטיין, סמנכ"ל בכיר וראש המנהל לפיתוח תכנון ובינוי מוסדות רפואה. בשיחה השתתפו גם ניר כספי, מנהל אגף תכנון ומשה רונן, מנהל פרויקטים במשרד הבריאות.

בשיחה נתבשרה חברת הכנסת מזרסקי כי מאמציה לצמצום הפערים בבריאות בין הפריפריה למרכז נשאו פרי והעבודה אותה החלה עוד בהיותה סגנית וממלאת מקום ראש עיריית כרמיאל השתלמה לבסוף. הועדה המקומית לתכנון ובניה כרמיאל אישרה את התוכנית והחודש אמורה להתכנס הועדה המחוזית ולתת את האישור הסופי.

בתוכנית המקורית אשר הוצגה בשנת 2013, דובר רק על בית חולים שיקומי-גריאטרי, אך לאחר לחצים כבדים אותם הפעילה מזרסקי על כלל הגורמים הרלוונטיים, נתקבלה ההחלטה כי בית החולים השיקומי יעניק טיפול לכל הגילאים ולא רק למטופלים גריאטריים ובנוסף לכך יינתנו בבית החולים שירותים רפואיים נוספים, אשר יאושרו על ידי משרד הבריאות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מלבד המוסד השיקומי הוחלט להוסיף לתוכנית מתאר ארצית להקמת מוסדות רפואה (תמ"א 49) גם בית חולים כללי, עם מחלקות אשפוז, מכוני אבחון וחדרי ניתוח, לרווחת כל תושבי האזור.

חברת הכנסת מזרסקי בירכה על ההחלטה החשובה: "עוד בתחילת דרכי בפוליטיקה המקומית, התחייבתי לטפל בצמצום הפערים בבריאות בין הפריפריה למרכז. מיומי הראשון כחברת כנסת אני פועלת להשגת מטרה זו ולא אנוח עד שהיא תושג במלואה. תושבי הגליל זכאים לשירותי רפואה זמינים ואיכותיים בדיוק כמו תושבי המרכז. מבטיחה להמשיך לקדם את התוכנית החשובה להקמת בתי החולים בכרמיאל ולוודא שאכן התוכנית תצא לפועל בקרוב".

קרדיט: דני שם טוב, צלם הכנסת

Back to top button