מבזקיםפוליטי / מדיני

שר הביטחון גנץ סייר בתחנת הכוח באשקלון ובקיבוץ זיקים

שר הביטחון בני גנץ ביקר היום (שני) בחמ״ל עיריית אשקלון יחד עם ראש העיר תומר גלאם, בתחנת הכוח רוטנברג באשקלון יחד עם מנכ״ל חברת החשמל ובקיבוץ זיקים שבמועצה האזורית חוף אשקלון, יחד עם ראש המועצה איתמר רביבו. בסיור השתתפו גם ראש רח״ל יורם לרדו ומפקד מחוז דרום של פיקוד העורף.

בזיקים פגש גנץ משפחה שיצאה במהלך המבצע להתרעננות מחוץ לאזור הדרום כחלק ממבצע ״משב רוח״ שהובילו משרד הביטחון, פיקוד העורף ורח״ל, במסגרתו פונו כ-8000 תושבים מהעוטף להפוגה בבתי הארחה ברחבי הארץ במהלך מבצע ״עלות השחר".

בביקור בתחנת הכוח אירוחו את השר מנהל תחנת הכוח, דוד מזרחי, וסמנכ"ל שירות שיווק ורגולציה, אורן הלמן. במסגרת הסיור, השר נפגש עם עובדים אשר פועלים לייצר חשמל מסביב לשעון ותיקנו אמש, באישון לילה, קו מ"ג שניזוק בעוטף עזה, תחת מטחי ירי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השר הודה לעובדי חברת החשמל על המקצועיות, המסירות, והחשיבות של התחנה לייצור חשמל ושמירה על הביטחון האנרגטי של תושבי המדינה, ובפרט בעתות חרום ומשבר.

השר גנץ אמר בחמ"ל עיריית אשקלון: "אני רוצה להודות לראשי הרשויות ולתושבים על עמידתם האיתנה בעורף, בשגרה ובחירום, ועל תרומתם למאמץ המבצעי במהלך מבצע 'עלות השחר'. אנחנו נמשיך את המאמץ לשיפור המיגון בכלל יישובי הדרום זאת בנוסף להחלטתי על הקמת צוות שיעסוק במיגון האזורים הסמוכים לגדר מהאיומים הנשקפים להם".

ראש עיריית אשקלון תומר גלאם גם נשא דברים: "העיר אשקלון ותושביה מעניקים את מלוא הגיבוי לצה״ל, לחייליו ולכוחות הביטחון. כולנו מלאי הערכה על היוזמה לצאת למבצע על מנת להביא שקט וביטחון לאזור. סבב אחר סבב התושבים באשקלון מפגינים חוסן אדיר ומעורר השראה למרות שלרבים מהם אין את הזכות הבסיסית להגן על עצמם בשעת חירום. תוכנית המיגון חייבת לצאת אל הפועל, עוד היום, ובמקביל, הממשלה צריכה להאיץ החלטת ממשלה שנוגעת להטבות הכלכליות שמגיעות לתושבי אשקלון, בזכות ולא בחסד".

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון איתמר אביבו הודה לגנץ: "אני מודה לשר הביטחון על הביקור בקיבוץ זיקים ועל כך שהגיע לחוות ולשמוע מקרוב את התושבים שחוו את סבב הלחימה. מבקש להביע את הערכתי הרבה לשר ולכוחות הביטחון על ניהול המבצע ביד רמה תוך שיתוף פעולה הדוק אל מול המנהיגות האזרחית. אין לי ספק שהדבר משפיע ומחזק את תחושת הביטחון של תושבי העוטף ותושבי הדרום".

צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון.
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון.
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון.
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון.
צילום: יוסי וייס, חברת החשמל
צילום: יוסי וייס, חברת החשמל
צילום: ניקול לסקבי, משרד הביטחון
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח