מבזקיםפוליטי / מדיני

הרצוג נפגש עם ראשי רשויות בעוטף עזה: "בלי האזור הזה, אין מדינת ישראל"

נשיא המדינה יצחק הרצוג ביקר היום (שני) בעיר שדרות, ונועד עם ראשי רשויות עוטף עזה: ראש העיר שדרות אלון דוידי, ראש מועצת אשכול גדי ירקוני, ראש מועצת שדות נגב תמיר עידאן, ראש מועצת חוף אשקלון איתמר רביבו וראש מועצת שער הנגב אופיר ליבשטיין.

נשיא המדינה פתח את דבריו ואמר: ״אני מגיע לכאן בשם כל עם ישראל לומר לכם תודה, ודרככם גם לכל אזרחי העוטף והעיר שדרות. בלי האזור הזה, אין מדינת ישראל. אתם הפתח למדינת ישראל ואתם החומה שמגינה על מדינת ישראל. האירוע שעברנו בימים האחרונים מלמד על הרבה דברים, קודם כל הוא מלמד על חוסן, חוסן בלתי רגיל. התושבים תיפקדו בצורה מדהימה, והרבה מזה נובע מכם, מראשי הרשויות שמפגינים חוסן נפשי בלתי רגיל. שמעתי אתכם וראיתי אתכם ואת האמירות המרגיעות ומקרינות הביטחון והרוגע."

עוד אמר נשיא המדינה: "אני רוצה להודות לראש הממשלה, לשר הביטחון, לרמטכ״ל, ולכל מערכות הביטחון וההגנה של מדינת ישראל וצבא ההגנה לישראל, לשב״כ, למערכות ההצלה והחילוץ ופיקוד העורף, וכל הגורמים שעסקו יחד איתכם בהגנה. עכשיו העבודה היא כמובן במרכזי החוסן, בטיפול הפסיכולוגי, בטיפול הפוסט-טראומתי ובהפקת הלקחים כדי להיות מוכנים לכל התפתחות. אני מקווה ומייחל שעכשיו נראה שקט ושאזרחי ישראל ידעו השקט ובטחה. תמיד צריך להיות מוכנים לכל איום שיכול להגיע. לסיום, אני חוזר על כך שאזרחי ישראל הם אסירי תודה לכם היום. תודה לכם על אומץ הלב, על המנהיגות ועל האחריות.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במפגש נכחו גם מנכ״ל בית הנשיא אייל שויקי, המזכירה הצבאית לנשיא תא״ל נעמה גרימברג רוזן, ויו״ר הקרן לנפגעי טרור של הסוכנות היהודית איילת נחמיאס ורבין.

צילום: עמוס בן גרשום, לע״מ
צילום: עמוס בן גרשום, לע״מ
צילום: עמוס בן גרשום, לע״מ
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח