צרכנות

גיבוש לעובדים במקום מיוחד

אין ספק שבכל מקום עבודה ישנה שחיקה מתמדת לעובדים, הגורמת להם לעבוד עם הרבה פחות מרץ ככל שעובר הזמן, ולהקטין בצורה משמעותית את התפוקה אותה הם מצליחים להוציא מעצמם במהלך יום העבודה. תפקידו של המנהל הוא לדעת כיצד לגרום להם מדי פעם להתחדשות והתרעננות, ולעשות להם יציאה מהשגרה שתצליח להפיח בהם כוחות מחודשים ורעננים. אחת הדרכים המקובלות והנפוצות ביותר בכדי לרענן את העובדים היא יציאה ליום גיבוש מהנה עם כלל העובדים שישבור את השגרה. יום גיבוש לעובדים מעניק להם זריקת מרץ מחודשת וכוחות רעננים להמשך העבודה. עם זאת, נדמה לא פעם שמרבית הרעיונות הקשורים בימי גיבוש כבר די מוצו, וקשה מאוד להפתיע את העובדים ולגרום להם לחוויה בלתי נשכחת.

נהיגת מרוצים חווייתית – המתכון הבטוח ליום גיבוש בלתי נשכח

בין אם אתם מחפשים מקום מיוחד עבור יום גיבוש לצוות קטן או לכלל העובדים שלכם – חווית מרוצים משותפת היא ללא ספק משהו שיהיה עבורם חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת. כאשר העובדים מגיעים אל מקום המציע להם נהיגת מרוצים אתגרית, הם ללא ספק ייהנו מהרעיון המקורי, ויחוו יחד יום מרתק ומלא אדרנלין – כזה שלא ישכח במהרה. זה אולי נשמע לחלק מן האנשים משהו קצת גברי, אך הניסיון מראה שגם נשים המגיעות למקום המציע נהיגת מרוצים, נהנות עד הגג ומספרות עד כמה החוויה הייתה מיוחדת וכזאת שלא תשכח מהן במהרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מי מציע את החוויה של נהג מרוצים ליום אחד?

אם החלטתם שחוויית נהג מרוצים ליום אחד היא הדבר שעליו הולך להתבסס יום הגיבוש הקרוב שאתם רוצים לערוך עבור העובדים שלכם – אין ספק שהגעתם להחלטה הנכונה. אבל, אתם בטח שואלים את עצמכם, איפה אפשר לעשות את זה? אז אנחנו שמחים להכיר לכם את פרודרייב – המקום המוביל בארץ בתחום נהיגת המרוצים ללקוחות פרטיים ועסקים, אשר מאפשר לערוך באמצעותו ימי גיבוש חווייתיים עבור עובדים בחברות. אצל פרודרייב עובדים נהגי מרוצים וותיקים ומנוסים, אשר יפגשו אתכם על מסלול המרוצים התקני הגדול בישראל הממוקם בעיר ערד, ויעניקו לעובדים שלכם הדרכה ומידע חשוב לגבי נהיגת המרוצים. במהלך ההדרכה יקבלו העובדים טיפים לנהיגה נכונה על מסלול המרוצים, שיסייעו להם לאחר מכן כאשר יתיישבו על כיסא הנהג במסלול המרוצים. השלב הבא הוא כמובן הנהיגה עצמה – כל עובד יקבל מכונית מרוץ במסלול המרוצים, ויוכיח את ביצועיו קבל עם ועדה אל מול החברים לעבודה.

 

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח