בריאותמבזקים

שר הבריאות ביקר בתחנת מד"א בשדרות: "כל עוד המבצע נמשך מערכת הבריאות בכוננות שיא"

שר הבריאות, ניצן הורוביץ, הגיע הבוקר (ראשון) לביקור בתחנת מגן דוד אדום בעיר שדרות. במהלך הביקור פגש שר הבריאות הורוביץ את מנכ"ל מד"א אלי בין, מנהל מרחב לכיש חיים קרדי ובכירים נוספים וקיבל סקירה על פעילות הארגון מאז תחילת מבצע עלות השחר. עוד שוחח השר הורוביץ עם צוותי מד"א והודה להם על פועלם בימים אלו.

במהלך הביקור אמר שר הבריאות ניצן הורוביץ: "הגעתי לכאן לשמוע אתכם ולהגיד לכם תודה. אתם מהמעולים שבמעולים ותמיד נותנים את המענה הכי מקצועי והכי מסור – איפה שצריך ומתי שצריך. אני עושה מה שאני יכול כשר על מנת לתמוך במגן דוד אדום ולעגן את המעמד והבכורה שלכם. הדבר החשוב לנו ביותר הוא טובת המטופלים והדרך להבטיח את זה היא לתת למד"א את כל מה שהוא זקוק לו על מנת לתת לחולים את הטיפול הכי טוב. במבצע עלות השחר ישראל פעלה, ואנחנו נערכנו, כל עוד המבצע נמשך מערכת הבריאות בכוננות שיא. עד עכשיו כמעט ולא היו נפגעים ואני מקווה שהמצב ימשיך ככה."

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אתה רואה כאן, שר הורוביץ, את הצוותים של מד"א עם מוטיבציה אדירה. מתנדבים ועובדים, אנשים שעזבו את המשרד, לטובת הצלת חיים וסיוע רפואי בעת הזו. קיבלנו סיוע בהצבה וגיוס 120 אנשי מילואים בתוך מגן דוד אדום – שהצבנו גם במרכז הארץ על מנת לעבות את היכולות שלנו. רק בתוך העיר שדרות פועלים 12 אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ, וברחבי העוטף יש למעלה מ-80 אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ שנותנים שירות לאזרחים 24/7. צוותי מגן דוד אדום ערוכים לכל הסלמה ולכל אירוע ועוברים משגרה לחירום במהירות מיידית. נכון לשעה זו כמעט ולא היו פינויים בסבב הזה, אנחנו מאוד מרוצים מהתנהלות האוכלוסיה על פי הוראות פיקוד העורף ומקווים שלא נדרש להגיב לאירועים נוספים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א

Back to top button