מבזקיםפוליטי / מדיני

הנשיא באירוע תשעה באב: "צעירים רבים מהעוטף תוכננו להיות כאן איתנו ונבצר מהם"

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, נשא לפני זמן קצר (ראשון) דברים באירוע לציון תשעה באב בבית הנשיא.

בפתח דבריו אמר הנשיא: "האסונות הגדולים שאירעו לעמינו בתשעה באב נבעו משנאת חינם, מפילוג ולכן חשוב כל כך שנלמד מהם ונפיק מהם לקחים. מיכל ואני עוסקים באתגר הזה יומם וליל ותקופת בחירות היא מקום לסכנות גדולות שסופם מי ישורנו."

עוד אמר הנשיא: "אבל לפני הכל – אני מבקש מכאן לשאת מילות עידוד, תמיכה וחיזוק לאזרחי ישראל כולם ולדרום הארץ במיוחד, וכמובן לתושבי עוטף עזה, אלה הנמצאים תחת הפגזות כבדות, השוהים במקלטים ובממ"דים, אלה ששגרת חייהם מופרעת, אלה שהחרדות פוקדות אותם. צעירים רבים מהעוטף תוכננו להיות כאן איתנו ונבצר מהם. אני מבקש לעודד אותם, את כולם ולאמר להם שעם ישראל כולו עמכם, מחבק אתכם ועומד מאחוריכם. ברגעים אלה הסולידריות הישראלית עולה על כל דמיון ואהבת ישראל מנצחת!"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: גרגורי באדו

לסיום, אמר: "אני גם מבקש לחזק מכאן את ממשלת ישראל, צבא ההגנה לישראל, שירות הביטחון הכללי, המוסד, זרועות הביטחון וההצלה, משטרת ישראל והרשויות המקומיות. אני סומך על חיילי צה"ל ומפקדיו ואנשי השב"כ ומשוכנע שנעבור את המבצע הזה בעזרת ה' בהצלחה. ויחול על לוחמינו ומגינינו מה שנאמר בתפילה לשלום מדינת ישראל אותה כתב סבי הרב יצחק אייזיק הלוי הרצוג זצ"ל: "חַזֵּק אֶת יְדֵי מְגִנֵּי אֶרֶץ קָדְשֵׁנוּ, וְהַנְחִילֵם אֱלֹהֵינוּ יְשׁוּעָה וַעֲטֶרֶת נִצָּחוֹן תְּעַטְּרֵם, וְנָתַתָּ שָׁלוֹם בָּאָרֶץ וְשִׂמְחַת עוֹלָם לְיוֹשְׁבֶיהָ."

צילום: לע"מ

Back to top button