מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום הוגש נגד המחבל שביצע את פיגוע הדקירה באמצעות מברג בירושלים

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה היום לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אסמאעיל נמר (45), וזאת לאחר שניסה לרצוח על רקע לאומני נוסע באוטובוס בירושלים לפני כשבועיים באמצעות דקירות מברג.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות אביעד דוויק, המתלונן, חובש כיפה ולבוש בחולצה לבנה באופן שבו ניתן לזהות כי הוא יהודי דתי, נסע באוטובוס מגבעת זאב לירושלים. בשלב מסוים של הנסיעה, הנאשם שלף מברג משקית שחורה, קפץ לעברו של המתלונן והחל לדקור אותו מספר פעמים ולצעוק "אללה אכבר".

אז נהג האוטובוס בלם את האוטובוס, פתח את דלתותיו והמתלונן ניסה לברוח. הנאשם דחף את המתלונן על מדרכה סמוכה אל מחוץ לאוטובוס, והמשיך לדקור אותו בעוד המתלונן מנסה להיאבק עמו. עובר אורח שעבר במקום זרק על הנאשם אבן וגרם לנאשם להפסיק בדקירות. עובר אורח נוסף שעצר במקום קרא לנאשם לעצור מלהתקדם לעברו אך הנאשם המשיך ובעקבות כך ירה בנאשם. כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרמו למתלונן דקירות ושברים בכל חלקי גופו והוא אושפז בבית החולים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירה של מעשה טרור של ניסיון לרצח. הפרקליטות מבקשת להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

כתב אישום אסמאעיל נמר
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button