מבזקיםתנועה ותחבורה

בשל היערכות להפעלת קווים חשמליים: שינויים בתנועת הרכבות בתחנות רחובות ויבנה

רכבת ישראל ממשיכה בהאצת פרויקט החישמול המאפשר שיפור משמעותי בשירות הרכבתי, באמצעות שילובן של רכבות חשמליות מתקדמות וירוקות לסביבה, ונמצאת בישורת האחרונה לקראת הפעלת קו חשמלי נוסף, הקו הפרברי הנוסע בין תחנות נתניה, ת"א לוד ורחובות, שיופעל במהלך השנה הנוכחית. הפעלת קו זה באמצעות רכבות חשמליות חדישות ישפר משמעותית את השירות בקו זה, המתאפיין בריבוי עצירות וביקושים גבוהים, וכן ישפיע לטובה על השירות בקווים נוספים הנוסעים במסילות אלה.

עם הפעלת קו זה באמצעות חשמל, תרשום רכבת ישראל הישג משמעותי בפרויקט החישמול, במסגרתו מעל למחצית מהרכבות החולפות מידי יום בת"א יופעלו באמצעות חשמל. הישג זה ישפר את השירות הרכבתי בכל הארץ, וכן יצמצם משמעותית את זיהום האוויר והרעש בסביבת התחנות והרציפים.

במסגרת ההכנות להפעלת הקו החשמלי, וכן עבודות פיתוח והרחבת תשתיות המסילה באיזור רחובות, אשר הוקדמו מחודש ספטמבר לחודש אוגוסט בשל הקיטון הטבעי במספר הנסיעות ביחס לחודשים אחרים, יחולו שינויים בתנועת הרכבות באיזור רחובות החל מיום ראשון 14.8.22 ועד ליום חמישי 18.8.11 (כולל). היערכות ותכנון מיוחד יאפשרו מתן שירות רכבתי בתחנת רחובות לאורך כל ימי העבודות, בשינויים מסוימים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אנו ממליצים להתעדכן בפרטים המלאים באתר רכבת ישראל, ביישומון, ובמוקד שירות הלקוחות במספר *5770.

• לא תתאפשר נסיעה בין תחנות רחובות ואשדוד, בשני הכיוונים.
• הנסיעה מתחנת רחובות לכיוון צפון (ת"א ויעדים נוספים) תתאפשר לאורך כל שעות הפעילות, בתדירות של רכבת אחת מידי שעה (במקום שתי רכבות מידי שעה).
• תחנת יבנה מזרח – תיסגר זמנית בימי העבודות.
• רכבת ישראל תפעיל מערך היסעים חינמי לאורך כל שעות הפעילות בין תחנות אשדוד עד הלום-יבנה מזרח-רחובות, וכן תעמיד היסעים שיופעלו כגיבוי לתנועת הרכבות מתחנת רחובות ללוד, בהתאם לביקוש.
• לנוסעים בתחנות אופקים, נתיבות, שדרות שיעדם או מוצאם תחנות צפוניות מתחנת אשדוד עד הלום – תידרש בימי העבודות החלפת רכבות בתחנות אשקלון או אשדוד עד הלום.

מרכבת ישראל נמסר כי "תנועת הרכבות תשוב לסדרה ביום ראשון 21.8.22 עם חידוש השירות. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית ומודים על הסבלנות."

ארכיון. צילום: חדשות מבזק לייב
Back to top button