חדשות הארץמבזקים

"קיבלתם עדות נוספת ממישהי שנעשה בה ניסיון אונס באותה השיטה, באותו מקום בכלא"

הוועדה לביטחון פנים של הכנסת, יחד עם ועדת החוץ והביטחון, התכנסו היום (רביעי) לדיון מיוחד בנושא אירועי "סרסור הסוהרות" בשנים 2014-2018 – הפקת לקחים ויישומם.

במסגרת דבריה בפתח הדיון אמרה יו"ר ועדת ביטחון פנים, ח"כ מירב בן ארי: "אני יודעת שמאז שהוחלט לפתוח בחקירה החדשה, היא לא זזה, היא התנהלה בעצלתיים. בשבועיים – שלושה האחרונים, אנחנו רואים הגברת קצב בהתנהלות, אותן סוהרות לשעבר מעידות בימים אלה, ועם זאת מדינת ישראל וחברי הכנסת נמצאים כאן כדי לתמוך וכדי להיות שם עבורן ובעיקר להתנצל. אנחנו צריכים להתנצל בפניהם, אנחנו שלחנו אותן למשימה הלאומית בתוך מתקני הכלא ולא היה שם מי שיקשיב להם, לא היינו שם כשהן היו צריכות אותנו".

יו"ר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ בן ברק אמר: "האירוע של הסוהרות החיילות בכלא גלבוע הוא אירוע חמור ביותר ואין אפשרות להקל ראש בכל הנוגע להתייחסות וטיפול בו. אני אנצל את ההזדמנות להגיד לחיילות והחיילים שמשרתים מחוץ לצה״ל שהם עושים שירות משמעותי מאוד וחשוב מאוד ושתרומתם היא עצומה לביטחון המדינה. אנו נמצאים כאן היום בוועדה אחרי העדות החדשה בכדי לראות ולוודא שהתמיכה לה זקוקות החיילות מתקיימת והחקירה הפלילית מתקדמת. נמשיך לעקוב אחרי הטיפול בחיילות וחיילים שמשרתים מחוץ לצבא ופועלים על פי הדו״ח שאומץ ע״י שר הביטחון".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב
צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב
צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב
צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב
צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב
Back to top button