מבזקיםפוליטי / מדיני

חגיגה דמוקרטית בציונות הדתית: מספר שיא של 24,113 מתפקדים

מפקד מפלגת "הציונות הדתית" הסתיים אמש (רביעי) בהצלחה רבה, עם מספר שיא של 24,113 מתפקדים מכל רחבי הארץ. במפלגה מרוצים מההתגייסות הציבורית למפקד בתקופה קצרה ובהבעת האמון במפלגה ובדרכה.

מהנתונים עולה כי שליש מהמתפקדים הם עד גיל 25, 46 אחוזים מהמתפקדים הם בני 25 ועד 50, גרעין מרכזי ואידיאולוגי שחשוב לו להשפיע על הנהגת המדינה בכלל והמפלגה בפרט.

המתפקדים מגיעים מכל רחבי הארץ כשבין הערים הגדולות שמהן הגיעו לא מעט מהמתפקדים אפשר למצוא את ירושלים, פתח תקוה, גבעת שמואל ובאר שבע. מחוז המרכז עומד על נתון יפה של 32 אחוזים, במחוזות הצפון והדרום יחד המספר עומד על כ-30 אחוזים, ואילו מיהודה ושומרון מגיעים 32 אחוזים מהמתפקדים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המתפקד המבוגר ביותר הוא מאיר היימן בן 98 מהמושב נחלים ששכל שלושה מאחיו ואת דודו במלחמת העצמאות.

מפקד הציונות הדתית נערך באופן דיגיטאלי והוא התנהל על פי התקנות וללא תקלות מיוחדות, במפלגה מציינים כי גם הבחירות המקדימות למפלגה שייערכו בתאריך כ"ו באב, 23.8.22, יתבצעו באופן דיגיטאלי, וזאת בנוסף לקלפיות פיזיות שיועמדו במספר נקודות ברחבי הארץ.

יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ אומר: "תודה. תודה לעשרות האלפים. תודה לצעירים ולמבוגרים, לנשים ולגברים, לאנשי הפריפריה והמרכז. תודה לאנשי העמק ולאנשי ההר, לאנשי העיר ואנשי הכפר. תודה על האמון. בעזרת השם ואיתכם ביחד נבנה נבחרת מנצחת, נביא אחדות גדולה של מחנה הימין, ונשיב את המחנה הלאומי להנהגת המדינה".

מנכ"ל מפלגת הציונות הדתית יהודה ולד אומר: "המפלגה היא של הציבור. האמון הגדול של עשרות אלפי המתפקדים נותן בשורה גדולה של אחדות ושותפות אמיתית בתוך בית פוליטי אחד לאנשי הציונות הדתית והימין המאמין. יחד נפעל למען עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל".

(לא נדרש קרדיט לתמונות) נשלח בזירה
משה סולומון מתמודד בציונות הדתית. צילום: ללא קרדיט
Back to top button