מבזקיםפוליטי / מדיני

שרת התחבורה מרב מיכאלי ערכה סיור מקיף ביישובי הגליל ורמת הגולן

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים ויו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי ביקרה היום (שלישי) בגליל וברמת הגולן.

את ביקורה התחילה במועצה אזורית מבואות החרמון שם נפגשה עם ראש המועצה, בני בן מובחר. במסגרת הפגישה דנו השניים, יחד עם אנשי המקצוע, בפיתוח התשתיות והתחבורה הציבורית ביישובי המועצה, קידום אוכלוסיות בעלי צרכים מיוחדים והמשבר בחקלאות במועצה בעקבות נזקי שפעת העופות שפקדה את האזור.

לאחר מכן, נפגשה השרה עם שמונה מראשי הרשויות המקומיות באשכול הגליל המזרחי יחד עם מנכ״ל נתיבי ישראל, ניסים פרץ. במסגרת הפגישה קיבלה השרה סקירה רחבה על שירות התחבורה הציבורית באזור ויחד עם ראשי הרשויות נבחנו דרכים לקידומה מתוך הבנה כי היא מהווה אבן דרך משמעותית בהתניידות תושבות ותושבי האזור וחיבורם למרכזי הערים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהמשך, דנה השרה יחד עם אנשי המקצוע במשרד התחבורה עם ראש המועצה האזורית מעלה יוסף, שמעון גואטה, על קידום התחבורה הן הציבורית והן הפרטית במועצה.

בסוף היום נפגשה השרה עם ראשי רשויות דרוזיות ביישוב מג׳דל שמס.

השרה מיכאלי מסרה: ״הנגב, הגליל, הגולן והערבה הם העתיד של מדינת ישראל. כשרת התחבורה וכיו״ר מפלגת העבודה אני רואה חשיבות רבה בקידום ופיתוח אזור הצפון כולו, ובמיוחד בפיתוח וחיזוק התחבורה בשטחים הכפריים. אני שמחה על ההזדמנות להקשיב לתושבות ותושבי האזור, לשמוע על הבעיות ועל הצרכים שנוצרו אחרי שנים של הזנחה. יחד אנו נמשיך לפעול לקידום התחבורה באזור לטובת צמצום הפערים התחבורתיים שהצטברו וליצירת שוויון הזדמנויות לאזרחיות ואזרחי ישראל".

צילום: ללא קרדיט
צילום: ללא קרדיט
צילום: ללא קרדיט

Back to top button