מבזקיםפוליטי / מדיני

בן גביר חשף את נציגה השלישי של עוצמה יהודית ברשימה לכנסת

מפלגת עוצמה יהודית חשפה הערב (שלישי) את נציגה השלישי ברשימה לכנסת, שיוצב במקום השביעי ברשימה המאוחדת: אלמוג כהן בן ה-34, תושב אופקים, יליד הנגב, מקים "הוועד להצלת הנגב" וממקימי "סיירת בראל".

אלמוג המוכר בכינוי "הלוחם מהנגב", הוא פעיל ציבור מוכר למען המשילות בנגב. אחרי שירות קרבי בצבא, התגייס למשטרת ישראל ושירת במשך כעשור במגוון תפקידי שטח מבצעיים. גם כיום הוא עוסק בנושאי ביטחון, בין היתר, משמש כיועץ מקצועי בהקמת מערך המשמר הלאומי עליו החליטה הממשלה.

כהן הוא יליד באר שבע, בוגר ישיבת "אפיקי ארץ" של בני עקיבא באופקים, ומקיים אורח חיים מסורתי. סבו, הרב אליהו חדד, היה רב קהילת ג'רבא בתוניס. אביו, פנסיונר מצה"ל וכיום אברך כולל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

האירוע הקשה של אונס הילדה בת ה-10 ביישוב בנגב, בינואר 2021, גרם לו לפעול: "הכרתי אישית את הילדה ומשפחתה, נחשפתי מכלי ראשון לסיפור המזעזע. המדינה לא רעדה אחרי שהילדה נאנסה בליל שבת, אבל אני לא ישנתי כל הלילה אחרי זה. קמתי בבוקר למחרת, והחלטתי יחד עם חברים נוספים, שאנחנו כתושבי הנגב חייבים להתחיל לזעוק את זעקת הנגב בפני הרשויות במדינה. זו החובה שלנו לעתיד ילדים שלנו, לעשות הכול כדי להפסיק את חוסר המשילות בנגב, כדי שהנגב יפסיק להיות שכונת הפשע של ישראל".

בעקבות אירועי שומר חומות, הקים יחד עם עוד יוצאי יחידות קרביות ומיוחדות, את "סיירת בראל", לזכרו של סמ"ר בראל חדריה שמואל הי"ד. תפקיד הסיירת הוא להיות מכפיל כוח למשטרת ישראל במקרי טרור ופח"ע.

הוא פעיל ימין מוכר ופופולארי בדרום, ומזה שנה וחצי משמש רכז עוצמה יהודית בדרום: "עבורי איתמר בן גביר הוא תמצית מה שמצופה מאיש ציבור – נחישות, אמינות, מסירות, מבט בגובה העיניים, וגאווה במדינה שלנו. זה האיש שתושבי הנגב מחפשים, ומדינת ישראל כולה צריכה".

אלמוג כהן מיועד להיות מוצב במקום השלישי ברשימת עוצמה יהודית, אחרי היו"ר חבר הכנסת בן גביר, ומנכ"ל עוצמה יהודית יצחק וסרלאוף, ויוצב במקום השביעי ברשימה המאוחדת עם הציונות הדתית לכנסת ה-25.

חבר הכנסת איתמר בן גביר אמר על מינויו: "אלמוג הוא הנציג האותנטי של הפריפריה הישראלית-מסורתית. איש אכפתי, מסור, פטריוט ישראלי, לוחם בכל מאודו. בפעם הראשונה יהיה לנגב נציג אמיתי בכנסת, שישמיע את הזעקה שלהם על הפקרת הנגב".

אלמוג כהן: "אני נרגש להצטרף לבשורה החדשה שמביא חבר הכנסת איתמר בן גביר לציבוריות הישראלית, בשורה של עמידה על כבודה של מדינת ישראל, על ביטחון אזרחי המדינה, על משילות ללא פשרות. איתמר בן גביר הוא התקווה של הנגב, ואני מבטיח להיות יחד איתו שגריר נאמן ונחוש לפריפריה של ישראל".

בעקבות ההכרזה על הצבתו של אלמוג כהן כמועמד מספר 7 ברשימת הציונות הדתית שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: "אני מברך את ידידי ואחי אלמוג כהן.
אלמוג פעל רבות ביחד איתנו לקידום זכויות האדם של אזרחי ישראל, להגברת המשילות, לצנזור הצגות שנאה והסתה בבאר שבע. בטוחני שבכנסת הוא ישמיע קול צלול ובטוח למען העם התורה והארץ".

צארכיון. ילום: עוצמה יהודית

Back to top button