מבזקיםמשפטי/פלילי

תושב המרכז נעצר בחשד לאי דיווח על הכנסות בסך של מעל מיליון אירו

ג'ק ויצמן, תושב יהוד, הובא היום (שלישי) בפני בית משפט השלום בראשון לציון בחשד לאי דיווח על הכנסות שהצמיח מנכסים בחו"ל בסך של מעל 1.1 מיליון אירו. כבוד השופט טל ענר שחרר את החשוד בתנאים מגבילים.

מבקשת המעצר עולה כי במסגרת חקירה סמויה שנערכה ביחידת יהלום- היחידה הארצית למאבק בפשיעה ברשות המסים, בשיתוף משרד חקירות מכס ומע"מ ירושלים והרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור, בעניין תושבי ישראל המחזיקים בחברות, חשבונות בנק ונכסי נדל"ן בחו"ל, התקבל מידע מרשויות בחו"ל אודות ויצמן כמי שמחזיק בחברות ובחשבונות בנק זרים ללא דיווח על נכסים אלה ועל ההכנסות שנצמחו מהם.

מהחקירה עולה כי ויצמן פעל בין היתר באמצעות חברת Tax free Supply Ltd. אשר התאגדה בבולגריה בבעלותו המלאה, ובאמצעותה הפיק הכנסות בסך של מעל 1.1 מיליון אירו. על פי החשד הפעילות העסקית בחברה מתקיימת החל משנת 2012 ורווחים אלו לא דווחו לרשות המסים ולא שולם מהם מס כמתחייב בחוק. בנוסף, נחקר חשד על פיו קשר החשוד קשר עם נוספים לצורך ביצוע הונאות מס בשורה של מדינות בעולם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

היום נפתחה חקירה גלויה כנגד החשוד ומעורבים נוספים, בהם מספר משרדי מייצגים. במסגרת החקירה בוצעו חיפושים, נתפסו חומרי חקירה רבים, והחשוד עוכב לחקירה במשרדי יחידת יהלום.

צילום: pixabay

Back to top button