מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: הצית חנות טלפונים בחורה ורצח נער בן 12

פרקליטות מחוז דרום הגישה לפני זמן קצר (שלישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, כתב אישום נגד נאשם חמישי, עומיר אבו אלקיעאן, בגין רצח בנסיבות מחמירות של ילד בן 12 בחורה, וכן בגין עבירות של הצתה, חבלה בכוונה מחמירה, תקיפה בנסיבות מחמירות ועוד. בכתב האישום צוין, בין היתר כי הנאשם, בצוותא חדא עם נאשמים אחרים, גרם באדישות למותו של הקטין, תוך יצירת סכנה ממשית לחיי אחרים.

הנאשמים, על רקע סכסוך קרקעות, הגיעו באור יום ברכב ללא לוחיות זיהוי לחנות טלפונים באיזור התעשיה בחורה, תקפו באמצעות אלות את בן משפחתם וריססו גז פלפל על פניו. לאחר מכן, הציתו הנאשמים את החנות, בה נכח באותה עת גם ילד בן 12 שהגיע לתקן את מכשיר הטלפון הנייד שלו. כתוצאה ממעשי הנאשמים, נגרמו לקטין כוויות נרחבות בדרגה 3 בכ 95% מגופו, וכן נפצעו שני מתלוננים נוספים. הקטין אושפז בבית החולים כשהוא מורדם ומונשם, אך נפטר ב- 13/7/22 בבית החולים כתוצאה מהפציעות שנגרמו לו. התיק נחקר ע"י ימ"ר נגב.

הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר צוין, כי הנאשם התחמק מן הדין לאחר שלא ניתן היה לאתרו במשך למעלה מחודשיים חרף ביקורים רבים בביתו. הפרקליטות מבקשת לאחד בין משפטו של הנאשם למשפטם של ארבעת הנאשמים שכבר הוגש נגדם כתב אישום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
כתב אישום רצח חמישי
הצתה אש שריפה
אילוסטרציה. צילום: pixabay

Back to top button