מבזקיםפוליטי / מדיני

מייסדת פורום 'בוחרים בחיים' של המשפחות השכולות תתמודד בפריימריז הציונות הדתית

דבורה גונן, אמו של דני הי"ד, אשר נרצח בפיגוע לפני 7 שנים ליד הישוב דולב, הודיעה היום (שני) כי תתמודד כמועמדת במפלגת הציונות הדתית. גונן, מאבני היסוד של הגרעין הדתי בלוד, הקימה עם הירצחו של בנה את פורום 'בוחרים בחיים 'של המשפחות השכולות ופצועי פעולות טרור אשר הוביל מהלכי רחבי היקף כדי למנוע את הפיגועים הבאים.

בין השאר היא קידמה את חוק קיזוז משכורות מחבלים שמונע העברת כספים לרש"פ, את עונש מוות למחבלים שעבר בקריאה טרומית וכן עשרות מהלכים לטובת חיזוק הרוח הציונית והיהודית במדינת ישראל.

לאחרונה, היא זכתה בפרס ז'בוטינסקי לשנת תשפ"ב של הנהגת תנועת בית"ר העולמית שבחרה בה כאישה המשמעותית ביותר אשר פעלה למען שמירה על תושבי הערים המעורבות במבצע "שומר החומות" ובכלל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גונן כתבה ברשומה בחשבון הפייסבוק שלה כי: "כל מי שמכיר אותי יודע שמאז הפיגוע שבו נרצח דני שלי אני נלחמת על החיים כאן בארץ. כדי למנוע את המשפחה השכולה הבאה. במהלך השנים היו הצלחות ,היו כשלונות אבל לעולם לא אמרתי נואש. האמנתי בקדוש ברוך הוא שאני דבורה ,אימו של דני גונן הי"ד אהיה שליחה נאמנה והכל כדי לקדש שם שמים ברבים. החלום שלי הוא החלום הציוני של כל יהודי. של עם החי בארצו בבטחה ובשלום. אני גם יודעת שאני מביאה איתי יכולת להגדיל את הכוח של הציונות הדתית. על ידי חיבור של ציבורים נוספים כשהמטרה היא לתרום למען ציונות דתית גדולה וחזקה לבחירות הקרובות. אודה לכם אם תתמכו בי, למען העם, התורה והארץ".

צילום: טנא תקשורת
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח