בריאותמבזקים

מינוי בכיר במרכז הרפואי וולפסון: ד"ר דיאנה טשר מונתה לסגנית מנהל מחלקת הילדים

ד"ר דיאנה טשר מונתה לסגנית מנהל מחלקת הילדים והחלה לכהן בתפקידה בחודש האחרון. ד"ר טשר, בת 50 ואם לשניים, סיימה את לימודי הרפואה באוניברסיטה העברית והתמחתה ברפואת ילדים ובמחלות זיהומיות במרכז הרפואי וולפסון וסיימה את שתי ההתמחויות בהצטיינות.

בנוסף, ד"ר טשר היא מנהלת היחידה למחלות זיהומיות בילדים משנת 2018, חברה בוועדה המייעצת לחיסונים של משרד הבריאות ומרצה בכירה קלינית בחוג לרפואת ילדים באוניברסיטת תל אביב. בשנת 2017 זכתה ד"ר טשר בתואר מצטיין דיקאן בהוראה.

ד"ר טשר: "אני נרגשת לקבל את התפקיד המאתגר ושמחה על הזכות שניתנה לי להמשיך ולתרום להובלת המחלקה להמשך עשייה להישגים ומצוינות. אני חלק מצוות מעולה הפועל למתן רפואה אנושית, מקצועית ומיטבית לקהילה ורואה ברכה בהכשרת דור העתיד של הרופאים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פרופ' אילן דלאל: "מחלקת הילדים נמצאת בתנופה אדירה בשנים האחרונות, הקמנו את בית החולים לילדים על שם סילבן אדמס אשר פועלות בו מחלקות אשפוז, חדרי ניתוח וטיפול נמרץ חדשות. ד"ר טשר מביאה עימה שנים של ניסיון עשיר כמנהלת היחידה למחלות זיהומיות בילדים לתפקיד והמינוי שלה מהווה דוגמה למצוינות, התמדה ומקצועיות."

ד"ר ענת אנגל מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון: "המינוי של ד"ר טשר הוא חלק משורת צעדים של המרכז הרפואי וולפסון שמטרתם להביא למטופל רפואה מהמעלה הראשונה ולהבטיח להורים כי ילדיהם מקבלים את הטיפול המקצועי והטוב ביותר. אני מאחלת לה הצלחה במילוי תפקידה החשוב ובטוחה כי היא תמלא אותו בהצלחה יתרה."

צילום: המרכז הרפואי וולפסון
Back to top button