מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: דקר את בת זוגו ואת השוטרים שניסו לעצור אותו

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (ראשון) לבית משפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד סאמי מסראווה (27) מבאקה אל גרביה. זאת בגין עבירות אלימות, איומים והפרעה לשוטר. זאת לאחר שדקר את בת זוגו ושני שוטרים שניסו לעצור אותו.

על פי כתב האישום שהגישה עו"ד רוהיפה זכור, בין הנאשם למתלוננת, שהייתה ארוסתו, התגלע וויכוח על רקע חוב כספי של הנאשם לבנק. בשלב מסוים במהלך הוויכוח, ניגש הנאשם למטבח הבית, והוציא סכין באורך של 25 ס"מ בכוונה להפחיד את ארוסתו. על רקע הוויכוח התקרבו הורי הנאשם אל הזוג, במטרה להגן על המתלוננת ולהרחיק ממנה את הנאשם. אז סטר הנאשם למתלוננת משך בשערה ונגח בה, כמו כך דחף הנאשם את הוריו והפילם ארצה. בהמשך לכך, הגיעו לבית שני שוטרים, אז רץ הנאשם נטל לידו את הסכין ודקר את המתלוננת בידה ובבטנה.

אחד השוטרים רדף אחר הנאשם תפס אותו בידיו וניסה להשתלט עליו על מנת לעצרו, הנאשם השתולל כשהוא מחזיק את הסכין בידו, נופף בה לכל עבר ובהמשך דקר את השוטר בגבו. השוטר השני שהבחין במתרחש הגיע לסייע במעצרו של הנאשם אז דקר אותו הנאשם בצווארו. לבסוף הצליחו השוטרים להשתלט על הנאשם ולאזוק אותו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לנאשם יוחסו עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, פציעה בנסיבות מחמירות, תקיפה בנסיבות מחמירות, תקיפה סתם, איומים והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

כתב אישום סאמי מסראווה
אילוסטרציה. צילום: pixabay
Back to top button