חדשות הארץמבזקים

"גם מי שנמצא פה שעה, זו חתיכת מסירות נפש"

כמאה מתלמידי ישיבת הכותל בירושלים הגיעו היום (חמישי) לביקור ביישוב חומש, יחד עם ראש הישיבה, הרב ברוך וידר. התלמידים הגיעו למקום על מנת ללמוד סדר בוקר בבית המדרש של ישיבת חומש, שבמהלכו ניתנו שיעורים של הרב וידר וכן של ראש ישיבת חומש הרב אלישמע כהן.

במהלך השיעור הודה הרב וידר לרב אלישמע על הביקור ודיבר על מסירות הנפש שלו ושל תלמידי הישיבה במקום. בשיעורו, אמר הרב וידר בין היתר כי "מסירות הנפש של הרב אלישמע, שכבר 15 שנה פה, והתלמידים אולי התחלפו כבר כמה פעמים, אבל גם מי שנמצא פה בדור שלנו שעה, זו חתיכת מסירות נפש. אם אצלנו המזגנים רגע מתקלקלים, אז טוב נלמד בפינה ההיא שם יש קירור".

כמו כן, במהלך הביקור נפגשו תלמידי ישיבת הכותל יחד עם תלמידי ישיבת חומש, שמעו על לימוד התורה בישיבה ועל מציאות החיים של התלמידים שם. עם תום סדר הבוקר בבית המדרש יצאו תלמידי ישיבת הכותל לסיור והדרכה במקום. במהלך הסיור למדו תלמידי ישיבת הכותל על החשיבות האסטרטגית של המקום והוסבר להם מדוע חשובה הנוכחות היהודית בחומש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נציין כי בשל המחסומים שהוקמו בדרך לחומש נאצלו תלמידי ישיבת הכותל לצעוד רגלית מהמקום בו חסמו את האוטובוסים ועד למבנה בית המדרש בישוב. עם זאת, למרות המחסומים, בישיבת חומש מספרים כי למקום מגיעים מידי שבוע קבוצות של תנועות, ארגונים וישיבות על מנת להכיר את המציאות במקום ולחזק את תלמידי הישיבה. כמו כן, מידי שבת מגיעים עשרות נערים למקום על מנת לחוות את השבת יחד עם בחורי הישיבה.

מנכ"ל ישיבת חומש, שמואל וונדי, מסר בעקבות הביקורים: "שמחנו מאוד לארח בחומש את תלמידי ישיבת הכותל שהגיעו ללמוד איתנו היום ביחד. הביקורים הרבים האלו של תלמידי ישיבות, צוותים ותנועות שונות, מחזקים מאוד את הישיבה ונותנים לה את הכוח להמשיך בלימוד התורה ובישוב הארץ למען עם ישראל כולו. דווקא בימים אלו שאנו מתקרבים לחודש אב בו בוצע הגירוש הנורא, התמיכה העצומה הזאת שלה אנו זוכים היא ההוכחה להתעוררות הגדולה שיש לעם ישראל לחומש ולארץ ישראל כולה".

צילום: ישיבת חומש
צילום: ישיבת חומש
צילום: ישיבת חומש
צילום: ישיבת חומש
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח