מבזקיםפוליטי / מדיני

חרמוני חושף: אם אבחר אביא מועמד מהשורה הראשונה שיוביל את הרשימה לכנסת

לקראת הבחירות שיתקיימו מחר (שני) לראשות מפלגת העבודה, התייחס ערן חרמוני, מזכ"ל המפלגה, המתמודד על תפקיד היו"ר מול מיכאלי, לאפשרות שייבחר להוביל את המפלגה.

בפתח דבריו התייחס לפעולות שיעשה במידה וייבחר: "במידה ואבחר אפתח מייד את הדלת לכוחות חדשים ואביא מועמד מהשורה הראשונה, שיוביל את הרשימה לכנסת בבחירות הקרובות ויתמודד על הנהגת המדינה. מייד לאחר מכן אסיר את הווטו שהטילה מיכאלי על חיבורים, ואפעל ליצירת גוש גדול במרכז-שמאל שמפלגת העבודה תהיה גורם מרכזי בו."

חרמוני המשיך ואמר, "הבחירות שמתקיימות מחר הן לא רק בחירות פרסונליות, הן קודם כל בחירות על דרך ותפיסת עולם. אני מתכוון לשים את העבודה במרכז, להחזיר את המפלגה לדרך רבין ובן גוריון. אני גאה בכך שניהלנו קמפיין נקי ולא נגררנו לשום פרובוקציות על מנת שלא לשפוך את התינוק עם המים. ואני בעיקר גאה במאות הפעילות והפעילים ובאלפי הבוחרות והבוחרים שהתייצבו למערכה הערכית הזאת."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"כמי שצמח וגדל במפלגת העבודה אני שמח שיש לי הזכות להתמודד ולהציב אלטרנטיבה בשעה גורלית זו לעתיד המפלגה. זו זכות לא טריוויאלית שקיימת במעט מאוד מפלגות בישראל. אני פונה למתפקדות ולמתפקדים שרוצים לראות את העבודה חוזרת למעמד של מפלגת שלטון, להצביע עבורי ועבור הדרך שאנו מציגים," סיכם המועמד לראשות המפלגה, ערן חרמוני.

ערן חרמוני, מזכ"ל העבודה. צילום: יח"צ
Back to top button