מבזקיםתנועה ותחבורה

״מגן כחול 3״: צפי השינויים בהסדרי התנועה לקראת יומו השני של ביקור ביידן

משטרת ישראל ממשיכה את הפעילות וההיערכות המבצעית המוגברת במסגרת מבצע ״מגן כחול 3״. המבצע המורכב החל היום (רביעי) בצהריים, בהשתתפות מאות שוטרים, מתנדבים ולוחמי משמר הגבול בשת״פ גופי הביטחון השונים וגורמים נוספים.

נכון לרגע זה נפתחו לתנועה כלל הרחובות שנחסמו בירושלים למעט רחוב המלך דוד, בקטע הסמוך למלון 'המלך דוד'. משטרת ישראל מודה לציבור הרחב על האזרחות הטובה וההיענות להנחיות המשטרה והימנעות מלפקוק את הכבישים הבינעירוניים ורחובות העיר ירושלים.

היערכות המשטרה בשטח נמשכת, כשגם מחר, ביומו השני של הביקור הנשיאותי, תפעל משטרת ישראל לפיקוד ושליטה על המבצע, אבטחה, שמירה על הסדר הציבורי וטיפול בכלל היבטי התנועה הכרוכים במבצע. כוחות המשטרה יתפרסו בעיקר באזור ירושלים ובפרט באזור מוקדי הביקור השונים. מחר לא צפויים חסימות תנועה ושיבושים בצירים הבינעירוניים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מחר (חמישי), החל מהשעה 10:00 בבוקר ייסגרו לתנועה הרחובות: שלמה המלך – יצחק קריב, מצומת דוד המלך – זבוטינסקי לכיוון דוד המלך, כיכר פריז לכיוון רחוב אגרון, מצומת הלל – מנשה בן ישראל לכיוון אגרון.

בהמשך היום, ייסגרו לתנועת כלי רכב הרחובות- מצומת דוד המלך – זבוטינסקי עד בית הנשיא, מצומת שלמה המלך –קריב לכיוון המלך דוד, כיכר פריז לכיוון קרן היסוד, מצומת בית לחם – עמק רפאים לכיוון המלך דוד, דובנוב לכיוון זבוטינסקי, רח׳ הנשיא פינת הארי לכיוון בית הנשיא.

בשעות הערב, ייחסמו לתנועה הרחובות- המלך דוד, קרן היסוד, עזה, הרצוג וגולומב. לצד זאת, נמשכת גם היערכות המשטרה לטקס פתיחת ה"מכביה" ה-21 שיתקיים מחר באצטדיון טדי.

המשטרה ממליצה לציבור המתנייד בתוך העיר ירושלים, לנסוע בתחבורה הציבורית והרכבת הקלה, להישמע להוראות השוטרים ולהיות קשובים לעדכונים שיפורסמו בכלי התקשורת ובערוצי הניו מדיה של משטרת ישראל מעת לעת. לציבור הנהגים מומלץ להעזר גם באפלקציית waze שתעודכן בדבר החסימות והשינויים בהתאם. במשטרה קוראים לציבור להתעדכן כל העת בדבר השינויים בהסדרי התנועה גם באמצעות מוקד המידע הארצי של המשטרה שמספרו 110.

כפי שהיה במהלך היום, משטרת ישראל תמשיך לעשות כל שניתן על מנת לצמצם את הפגיעה בשגרת החיים של הציבור לצד הבטחת המשך קיומו התקין של הביקור החשוב.

צילום: דוברות המשטרה
אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה
אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
Back to top button