חדשות הארץמבזקים

דגל פלסטין נתלה בתל אביב: "הנשיא ביידן, ברוך הבא לשתי המדינות"

תנועת 'שלום עכשיו' תלתה הבוקר (שני) שלט ענק במרכז תל אביב עם דגלי ישראל ופלסטין ועל רקע הדגלים הכיתוב 'הנשיא ביידן, ברוך הבא לשתי המדינות שאנחנו הכי אוהבים'. זאת לקראת ביקורו הצפוי של נשיא ארה"ב בישראל.

מהתנועה נמסר בתגובה: "אנו מקבלים בברכה את הנשיא ביידן, ידיד אמת של ישראל, ומודים לו על מאמציו לקידום האינטרסים ולחיזוק עוצמתה של ישראל. השלט שתלינו הוא תזכורת לנשיא, תומך נלהב של שתי המדינות, כי מדינה פלסטינית היא אינטרס בראש ובראשונה שלנו, הישראלים, וכי אין ולא יהיה עתיד טוב לאזור בלי שלום עם שכנינו הפלסטינים."

עוד נמסר כי "כל זמן הוא זמן טוב לעשות את הדבר הנכון למדינת ישראל, ולאחר שלפיד שוחח עם אבו מאזן, ועם מנהיגי האזור, הצעד המתבקש הבא הוא פתיחת משא ומתן. אדוני הנשיא, ברוך הבא לשתי המדינות האהובות עלינו, זה הזמן שלך לפעול יחד עם שני המנהיגים כדי להפוך את החזון למציאות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: שלום עכשיו

מתן פלג, יו"ר תנועת 'אם תרצו' מסר בתגובה לאירוע: "שלום עכשיו לא מדברים בשם עם ישראל אלא בשם חתרנות זרה! לא אכפת להם מעם ישראל, אכפת להם מיורגן, פרידריך ואולף מאירופה! אנו מפנים את הציבור לחלק החשוב בשלט של הארגון השתול "שלום עכשיו" והוא הדיווח שעיקר המימון שלו מישויות מדיניות זרות. "שלום עכשיו" הוא עוד ארגון המתפרנס מהסכסוך ומתקיים בזכות כספים של ממשלות זרות חתרניות שרוצות לערער את קיומה של מדינת ישראל. בגלל זה אין להם בושה לתלות דגל אש"ף, לעודד את הממשלה למסור אדמות, להתסיס את השטח במזרח ירושלים ולפעול נגד הרוב הציוני השפוי שלא רוצה מדינת טרור על כביש 6. אנו קוראים לאיחוד האירופי והמדינות החברות בו לחדול מן החתרנות הזרה ולהתרכז בבעיות הרבות שאירופה סובלת מהן".

צילום: שלום עכשיו

Back to top button