מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום: שוטר סיור ביצע עבירות מין בשתי שוטרות שעבדו איתו

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה היום (שני) לבית משפט השלום בחיפה כתב אישום נגד מתן פנחס שמואל, לשעבר שוטר סיור במשטרה, בגין ביצוע עבירות מין בשתי מתלוננות אשר שירתו עמו.

על פי כתב האישום, באחד המקרים, בזמן ששהו בתחנת המשטרה, הנאשם פתח את הכפתורים בחולצה אותה לבשה אחת המתלוננות, חיבק אותה וניסה לנשק אותה וזאת בניגוד לרצונה. בשלב מסוים קפץ עליה, לפת את רגליו סביב גופה וחיבק אותה תוך שהוא מצמיד את איבר מינו אל גופה. המתלוננת ניסתה להוריד את הנאשם מעליה, אך הוא אחז בה בחוזקה עד שהם נפלו ארצה. אז הצמיד הנאשם את רגליו לרגליה של המתלוננת, כשידיו מעל החזה ובמקביל לחץ על שדה הימני.

במקרה אחר, באחת הנסיעות המשותפות של הנאשם ומתלוננת אחרת בניידת המשטרה הוא שאל אותה שאלות בעלות אופי מיני. כשסיימו לטפל באירוע אליו הוזעקו החלה המתלוננת ללכת לכיוון המדרגות, אז קפץ על גבה הנאשם ובהמשך הרים אותה גם כן על גבו ונגע בישבנה. בשלב מסוים ביקש ממנה לעסות את רגלו תפס את ידה והניח אותה על איבר מינו מספר פעמים וזאת בניגוד לרצונה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של מעשים מגונים.

המחלקה לחקירות שוטרים קיבלה את הערר שהוגש על ידי אחת המתלוננות בגין ההחלטה לסגור את התיק לאחר חקירה, בעקבותיה הוחלט, כאמור על ידי מח"ש, להעמיד את השוטר לדין.

אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח