מבזקיםפוליטי / מדיני

ליברמן: "אני בטוח שעד סוף השנה אנחנו נוריד את מחירי הדלק והדיור"

שר האוצר: ״היום בפני הכנסת עומדת הכרעה חשובה והיא המבחן האמיתי לכל אלה שמדברים על יוקר המחיה. כל מי שיצביע נגד אותם צווים צריך להבין שהוא מצביע בעד יוקר המחיה״.

שר האוצר ויו״ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, אמר היום (שני) בפתח ישיבת סיעה כי "בכל הסבבים האחרונים של הבחירות הודענו מראש באופן ברור, המטרה שלנו להחליף את השלטון והעומד בראשו, הקמת קואליציה ללא ש"ס ויהדות התורה ולהעביר את התקציב, עמדנו בכל ההבטחות שלנו".

שר האוצר התייחס לנתונים הכלכליים ואמר: "היום פורסמו נתוני האבטלה והתעסוקה, מדינת ישראל נמצאת ב- 0 אבטלה, מתחת ל-3 אחוזים שלמעשה הם מובטלים כרוניים. גם בגירעון אנחנו ב-0 גירעון וגם בנושאים חשובים אחרים כמו מחירי הדיור והדלק, עד סוף השנה אנחנו נוריד מחירים. התחלנו בכמה יוזמות ופרוייקטים בתחום הזה, כולל תוכנית חדשה בתחום הדיור ומס בלו על הדלק, לכן אני בטוח שעד סוף השנה אנחנו נוריד את מחירי הדלק והדיור".

בנוגע לצווים של רפורמת החקלאות אמר ליברמן: "היום בפני הכנסת עומדת הכרעה חשובה והיא המבחן האמיתי לכל אלה שמדברים על יוקר המחיה. כל מי שיצביע נגד אותם צווים צריך להבין שהוא מצביע בעד יוקר המחיה. ניהלנו מו״מ ארוך עם כל החקלאים כולל הבוקר, שר החקלאות ישב עם נציגיהם. הגישה של כמה נציגים שמנהלים מו״מ ואומרים שהם רוצים להעלות מכסים על פירות וירקות כי הם מגדלים אותם כאן והסירוב על כך שאנחנו רוצים להוריד מכס על תערובת ודשנים, זו גישה שהיא בלתי נסבלת. כל מי שיצביע בעד ביטול הצווים הוא עצמו מעלה את המחירים של הפירות, הירקות והתוצרת החקלאית".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוגע לחוק המטרו אמר ליברמן כי "גם היום יו״ר הסיעה ביקש גם מהנהלת הקואליציה ומיו״ר הכנסת בכל זאת להעלות את חוק המטרו להצבעה בקריאה שנייה ושלישית כי היום זה היום האחרון. שוחחתי על כך אישית עם יו״ר הכנסת, יו״ר הקואליציה וגם עם ראש הממשלה."

"אני חושב שזאת טעות חמורה לא להעלות את חוק המטרו" הוסיף ליברמן וציין כי "זה מסר לא נכון, זה מסר שהפוליטיקה לפני אזרחים, שהפוליטיקה לפני שיקולים ענייניים לטובת המשק. כמו שכבר אמרתי, אנחנו נמשיך לפעול למען אזרחי ישראל ונעמוד בכל ההתחייבויות שלנו. אני בטוח שגם בבחירות הבאות אנו נקים ממשלה וקואליציה ציונית ללא נתניהו".

שר האוצר ויו״ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן
Back to top button